-31-

105 13 7
                                    

Chara kapıyı çaldı. Kapıyı açan Sans oldu.

C: Selam, Ket-lav-kelet (Ketçap, Love, İskelet)

S: Selam Çiko-lav-san (Çikolata, Love, İnsan)

C: Bu gün nasılsın bakalım???

S: Yorgun. Papyrus hastalandı...

C: HA!?!?!

Chara Sans'ı ittirerek içeriye daldı. Ama içerisi beklediği gibi değildi. Her yer süslenmişti. Duvarda karton harflerle, "Hoş Geldin, İyi ki Doğdun Chara!" yazıyordu. Asriel koltuğun arkasından fırlayıp geldi.

A: İyi ki Doğdun Chara!

C: N-Ne?

A: Bu gün senin yer altına ilk geldiğin gün!

Bunları izleyen Frisk şaşırmıştı. Kendi doğum gününü bile unutmuştu. Dijital takvime baktı. 08.02.2018 yazıyordu. Bu gün onların oraya gelişlerinin 5. yıl dönümüydü... Gaster Frisk'in kafasına bir parti şapkası attı. Frisk'in tam kafasına girmişti. Frisk'te ona dönüp saf saf baktı.

"Hadi ama! Doğum gününde eğlenmek senin de hakkın!"

*Ne yapacak olduğunu bilmediğin için bir bakış attın*

*Attığın bakış masum ama şeytanca 'Ne yapıcaz?' kelimesini andırıyordu.*

*Bunu yapınca ellerine baktın ve bu yazıların normalden daha çok seni güzelce anlattığını fark ettin*

*Bu yazılara sinirlendin ve yazılara ters bir bakış attın.*

*Attığın bakışta 'Sus yoksa ölürsün' anlamı vardı-*

*Sustum.*

"Hah. Haydi gel. Gidiyoruz."

*Nereye bakışı attın*

"Nereye olacak? Lunapark'a!"

Gaster elini şıklattı. kendisi kahverengi saçlı, kahverengi gözlü uzun boylu bir çocuk oldu.

"Normal dünyaya gideceğimiz için insan görünümü aldım. Bu arada, sen de normal dünyaya gidince istediğin kadar konuşabilirsin."

Gaster elini tekrar şıklattı ve normal dünyaya gelmişlerdi. MT. Ebbot Dağı, buradan bakınca gözüküyordu. Lunapark'a gelmişlerdi. Frisk etrafa göz gezdirdi. Tam da hayallerindeki gibi bir Lunapark'tı.

*Vay canına! Gaster! Burası çok güzel!

"Evet öyle. Evet, doğum günü kızı. Ne yapmak istersin?"

*Ne istersem mi?

"Ne istersen!"

Tren yavaş yavaş yukarıya çıkıyordu.

"Seni eve dönünce öldürücem Frisk..."

*Ne yapalım ya! Hız trenlerinden korktuğunu söylemeseydin!

"Ama- Pfff!"

Tren en uca ulaştı ve durdu.

"Lanet Olsu-"

Gaster lafını tamamlayamadan Hız Treni aşarıya yol almıştı bile...

Gaster trenden inince başı dönüyormuş gibi, zaten başı dönüyordu, ordan oraya gitmeye başladı. Frisk te yanına geldi.

*Cidden mi? O kadar kötü değildi be!

"Suss-!"

Karanlık Ve Aydınlık-UnderTaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin