-4-

241 25 22
                                    

(Saat 01:12 de yazmaya başladım...)

Sans eve geldikten sonra mektubu Frisk'e gösterecekti.

S: Frisk? Biraz yalnız konuşabilir miyiz?

*Tabi?

İkisi bir dışarı çıktı. Sans, mektubu Frisk'e verdi.

*Bu ne?

S: Bu benim mektubum. Bu sana gelecekti ama onun yerine Zero'nun mektubu geldi.

Frisk mektubu okuyup Sans'a baktı.

S: Ben ve diğerleri Zero benim mektubumu alıp kendi adına sana gön-

Frisk, Sans'ın yüzüne yavaş ama güçlü ve sert bir tokat attı. Eli sızlıyordu. Ama aldırış etmedi. Sans'ın yüzü yana bakakalmıştı.

*Bunu Zero ile aramızı bozmak için söylüyorsun. Sana inanmıyorum Sans. Sen ne zamandan beri ilişki durumlarıma engel olmaya başladın? Bence benden uzak dur. Çünkü sana olan bütün sevgim şu an kinden ibaret.

Başka bir şey demedi. İçeriye gitti. Sans mektuba baktı. Mektup ıslanmıştı. Çünkü Sans ağlıyordu. Göz yaşları yanaklarından kayıp, teker teker mektubun üzerine düşüyordu. Sans gülümsedi.

S: Eheh...

Mektubu aldı.

S: Eğer bu bir kabus ise... Hemen uyanmak istiyorum.

Mektubu cebine koydu ve yola koyuldu.

Frisk ve Zero dışarıya çıktı. Sans'ın gittiği yolun tersine yürümeye başladılar.


Sans elindeki ketçap şişesini çöpe attı ve içeriye girdi. Hiç bir şey demeden odasına çıktı. Yatağına sırt üstü uzandı.

S: Tanrım... Nolur bu bir kabus olsun...

D: Keşke öyle olsa...

Dust içeriye girdi.

D: Sans. Dışarıda ne oldu?

Sans yataktan kalktı ve kapşonunu indirdi. Yanağındaki insan el izini gösterdi.

S: Frisk bana hayatında ilk defa şiddet uyguladı. Yavaş ama güçlü ve sert bir tokat yedim!

D: Ne? Neden!

S: Bunu Zero ile aralarını bozmak için söylediğimi sandı. Ben böyle olacağını biliyordum!

D: Sans. B planı bu yüzden var.

S: B planımız mı var?

D: Evet. 100% işe yarayacak kuzen. İnan bana.

Dust yatağa oturdu. Sans ta sandalyeye. Sans düşündü.

S: Dinliyorum...

Karanlık Ve Aydınlık-UnderTaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin