Frisk eski püskü kapşonlu ve uzun bir ceket giymişti. Yer altı sakinlerine yer yüzüne gidip yer yüzü yemekleri getireceğine söz vermişti. Pazara gitti. Her yiyecekten yarımşar kilo aldı. Eve dönerken yanından biri ona koşarken çarparak geçti. Bu bir erkekti. Saçları beyaz, inek gözlüklü, aynı boyda olduğu bir çocuktu. Gözlerinin rengi birinin beyaz birinin maviydi. Üzerinde mavi, kapşonlu bir hırka vardı. Frisk'e baktı. Frisk'in yüzüne kapşon keskin gölge yapıyordu. O yüzden yüzünü göremedi.
-Hey sen yabancı! Dur orda!Frisk etrafına bakındı. Polisler yine peşinden geliyordu. Yüzünü örttüğü için onu hırsızlar listesine eklemişlerdi sanırsa. Koşarak oradan uzaklaştı. O kadar hızlı gidiyordu ki kimse onun bir insan olduğunu farkına varmadı. Polislerde arkasından gitti. Yer altındayken yaptığı parkurlar onun şu an hayatını kurtarıyordu...
Uzun bir koşuştan sonra kendini bir apartmanın terasına çıkarak kurtarmıştı. Hava kararmıştı. Koşuşturmacadan çok yorulmuştu. Az da olsa dinlenmek istiyordu. Elindeki poşetleri kenara bırakarak taştan olan alçak korkuluklara oturdu ve gece vakti, şehir ışıklarının keyfini çıkatmaya başladı. Çeketini çıkarttı ve kollarının arasına aldı.
-Sen...Frisk'in tüyleri diken diken oldu. Arkasını döndü. O çarpıştığı çocuk oradaydı. Mavi gözü hafiften parlıyordu. Frisk ayağa kalktı.
*Beni mi takip ediyorsun?-Neden buraya geldin? Sen yeraltı canavarlarındansın.
*Ben bir insanım. Ve artık insanlar ve canavarlar birlikte yaşıyor.
-Pazarda hiç canavar gördün mü?
*Hayır. Ama-
-Halk canavarları tutukluyor.
*Ne? Neden!
-Olay sonucu...
*Ne olayı?
-Canavarlar bir iki ay önce dediklerine göre "kazayla" bir insanı yer altına kilitlemişler. Seni de yer altından gelen bir canavar olduğunu sandılar.
*Sen yanıma nasıl geldin?!
-Benim evim bu binada.
*İlginç...
Frisk'in altın kolyesi parlamaya başladı.
*Gitmem gerek.Hızlı bir şekilde ceketini giydi. İçi yiyecek dolu poşetleri eşit bir şekilde koluna taktı. Çatıdan aşarıya baktı. Korkuların üstüne çıktı. İki kolunu açtı ve kendini aşarıya attı. Çocuk koşarak atladığı yere gidip aşarıya baktı. Frisk'ten iz yoktu. Çocuk apartmanın içine inen merdivenlerin olduğu minik odaya girdi. Bir iskelet dışarı çıktı. Gülümsedi. Tekrar içeri girerek kapıyı kapattı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Ve Aydınlık-UnderTale
Fiksi PenggemarYine 2 ayrı ırk. Siyah Ve Beyaz olarak kalmadı. Daha da renklendi. Bu iki kızın yer altından sonra yer yüzündeki hayatında nasıl bir değişiklik oldu bilmek istemezmisiniz? Eğer bilmek isterseniz bukitaba göz atabilirsiniz =)