(Yb çok istendi
Bende yazıyorum xd)//Gaster'ın anlatımından\\
Sans ve Mime kendi kafalarına göre oradan uzaklaştılar.
S: Mime-Efendim
S: Sana bir şey sorucam ama doğru cevap ver...
-Uh... Bu ne olduğuna bağlı...
Sans Mime'ye sarıldı. Mime bunu hiç beklemiyordu. Bende beklemiyordum açıkçası. Oturup olacakları izlemekten başka yapacak bir şey yoktu.
-S...Sans...?S: Neden...
-Ne nedeni...?
S: Seni çok özledim Frisk...
Eyvah. Şimdi yandık. Dua edelim ki Sans her şeyin farkında olsun.
S: İtiraz etme. En başından beri senin Frisk olduğunu, yaşadığını biliyordum. Hatta neden Mime olarak geldiğini de, nerden gelip nereye gittiğini biliyordum. Neden olduğunu da biliyordum.Doğruldu. Gözünden akan bir kaç göz yaşını sildi. Gülümsedi.
-Sans... Kimseye söyleme... Ne olur...S: Beni Gaster'ın yanına götürme şansın var mı?
-Bilmiyorum...
*Gaster? Dediğini yapmamızın imkanı var mı?*
"Evet. Onun elini tut."
*-///-*Mime Sans'ın elini tutup kendi gözlerini kapattı. İkisini de sağ salim bir şekilde buraya getirdim. Sans beni görünce klasik Sans'ın yapabileceği bir şey yaptı.
S: Selam Kemik Kafa. Uzun zaman oldu. Yani... Galiba..."Galiba... :)"
S: Frisk'i anlatırsak... Zaman çizelgesi bozulur mu...?
"Büyük ihtimal"
S: Bozulmayacak...
"Buna nerden kanaat verdin?"
S: Sen bozulacağına nerden kanaat verdin?
...
Sessizlik....
Hiç sevmediğim şey...
Ama haklıydı...
Bozulacağı sadece bir...
Teori idi...
"Gidip söyleyin. Onlar direk görür görmez Frisk'i hatırlayacaklardır. Ancak... Benden bahsetmeyin..."
-Gaster. Bu çok tehlikeli değil mi...?
"Tehlikeli olduğunu biliyorum. Ama tehlikeleri göze almaz isek istediğimiz şeye... Mutluluğa asla ulaşamayız."
-Peki...
"Gitmeden önce... Frisk..."
-Efendim?
Bilgisayarımdaki ayarlar reset tuşuna bastım. Frisk, Mime yerine normal dış görünüşüne büründü. Gidip ona sarıldım. O da bana karşılık verdi. Sans oradan gülümsüyordu.
"Seninle güzel zamanlarımız oldu minik hapishane kaçağı. Seni özliycem. Ama bil ki. Hep yanındayım."*Eheh. Bende seni seviyorum Gaster.
İkimiz de doğrulduk.
*Bende seni özliycem :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Ve Aydınlık-UnderTale
FanficYine 2 ayrı ırk. Siyah Ve Beyaz olarak kalmadı. Daha da renklendi. Bu iki kızın yer altından sonra yer yüzündeki hayatında nasıl bir değişiklik oldu bilmek istemezmisiniz? Eğer bilmek isterseniz bukitaba göz atabilirsiniz =)