(Yb yb yb alın size yb!)
Toriel, Flowey'in yarasını sıkıca sarmıştı. Bir saksıda duruyordu. Sans Diğerlerini bulmaya gitmişti.
Fl: Anne...?T: Efendim çocuğum?
Fl: Sence... Chara'ya ne oldu...? Ve ya Frisk'e...?
T: Şimdi bunu düşünme minik çiçeğim. Biraz dinlen.
Toriel saksının dibine bir bardak su döktü. Sans Papyrus, Alphys ve Undyne ile birlikte koşarak oraya geldiler.
S: Papy, Alph siz burada kalın. Biz Undy ile birlikte diğerlerini bulmaya gidicez. Mettaton nerede biliyo musun, Alph?
U: Ne zamandan beri bana Undy demeye başladın sen?!
Al: H-Hayır. Ama muhtemele-n m-malikane de dir. (-Gloria_Chan- gönderme ;3)
S: Tamam. Flowey? Nasıl oldun?
Fl: Ben iyiyim.
S: İyi. Çünkü gelince her şeyi anlatacak durumda olacaksın umarım.
Fl: Uzatmasana... Anlatıcam dedim...
Sans ve Undyne koşarak uzaklaştılar.
Fl: Çok kritik bir durumdayız. S.O her an gelebilir...
P: S.O da kim? Undertale'de yeni biri vardı ve ben onu tanımıyor muyum?!
Fl: Papy... Onu kimse tanımıyor...
Flowey göz odaklarından kaçmaya çalıştı.
Fl: Benden başka...
Al: N-nasıl yani? S-sende mi biliyor-sun?
Fl: Alphys? Sen...
Alphys gözlüğünü yukarı kaldırırken Flowey'in gözlerinin içine baktı.
Al: S-sözde bilim adamıyım değil mi...? H-hem ayrıca, y-yeni güncelleme...
?: Şu yeni güncelleme her şeyi bozdu!
Bu ses herkese tanıdık gelmişti. Gaster kafasını duvardan çıkardı. Adeta hayalet gibi duvardan geçiyordu.
G: Şu güncellemeyi geri sarabilsek keşke...
Herkes bir ağızdan "Gaster!" Diye bağırdı.
Fl: Sen nasıl hala hayattasın!
G: Not... Oyun resetlendi değil mi...? Neyse. Uzatmiycam. S.O Frisk'in bedenini kontrol ediyor. Hemde tamamıyla. Oyun ilk başladığında S.O adını "Frisk" diye girdi. Bu da tehlikeli. S.O, Chara'yı öldürmüştü-
Fl: Ne! Nasıl yani!
G: Sakin ol Flowey. Dinle. Öldürmeden önce şey dedi...
"*Bana... Soykırım Oyuncusu derler... Kısacası... Yeni güncelleme ile gelen... Yeni Oyuncu...
C: Ama-!
*Eğer bir daha ama dersen... Bilgisayarın başındaki insan... Seni öldürmemi emredecek...
C: Bilgisayar..?
*Ah saf kader arkadaşım benim... Bunların hepsi bir oyun... Bunu fark edemiyormusun...? Bu olanlar... Ebbot Dağı... [Savaş],[Eğlem],[Eşya] ve [Merhamet]... Sırasıyla olan savaşlar... Mesela... Bir sen... Bir Toriel... Bir sen... Bir Papyrus... Bir sen... Bir Undyne... Bir sen... Bir Sans... Bir sen... Bir Asgore... Hatta... Bir sen... Bir Frisk..."
P: Bilgisayar... Bu bir oyun!
Fl: Evet...
G: Evet. Ve oyun kuralına uymazsak bilgisayar başındaki kişi yani sözde "Kuklacı" oyunu silecek.
Fl: Narh! Kuklacılardan hep nefret ettim! Ne yapıcaz...?
G: Herkes oyun kuralına uyacak. Ne yapması gerekiyorsa onu yapacak. Kuklacı ya Genoicide oynar, ya da Pacifist. Ama S.O başta olsuğu için... Kimsenin Genoicide den kaçışı yok. Toriel. Sen ana kişisin. Seni büyük ihtimal öldürecek. Ama herşey sana bağlı. Asla mı asla gerçek kötü sona götürecek bir hamle yapma. Yapmazsan S.O ve Sans savaşmaz. (Bende oyun oynarken olan şey bu aq. Hiç bi zaman Sans boss fight oynayamadım! Biri bana Help ya!) Sans ölmez ve Alphys ile birlikte sizi geri getirirler. Frisk ve Chara'sız bir hayat olacak ama böylesi daha iyi...
Fl: Chara hiç olmazsa oyun buralara gelemez ki!
G: Olmuş gibi olacak. Sadece Frisk var olmayacak...
P: Ama-
G: Üzüldüğünü biliyorum Papyrus. Ama başka çaremiz yok...
P: T-tamam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Ve Aydınlık-UnderTale
FanfictionYine 2 ayrı ırk. Siyah Ve Beyaz olarak kalmadı. Daha da renklendi. Bu iki kızın yer altından sonra yer yüzündeki hayatında nasıl bir değişiklik oldu bilmek istemezmisiniz? Eğer bilmek isterseniz bukitaba göz atabilirsiniz =)