-22-

112 15 12
                                    

Gece olmuştu. Şehrin ışıkları çok aşarıda kaldığı için nerdeyse bütün saman yolu gözüküyordu. Hava ılıktı. Ama esiyordu. Kazağı sayesinde üşümeden duruyordu. Ensesinde bir nefes hissetti. Arkasını döndüğünde hiç kimse yoktu. Dün gördüğü şey... Hala onu korkutuyordu. Dün laboratuvara girdikten sonra olan bütün anıları bulanıktı. Ama korkuyordu...
"Sana SOYKIRIM konusunda..."
"Soykırım Oyuncusu..."
"...Chara'dan daha iyi..."
"Ne İnsaf..."
"Ne Sen..."
"...Sadece Soykırım..."
Beynindeki bu sesler onun canını yakıyordu. Kulaklarını ve gözlerini kapattı. "Soykırım..." "Acı..." "Şiddet seviyesi..." "2..."
Omzunda bir el hissetti. Hızla geriye doğru çekilip arkasına baktı. Chara ordaydı.
C: İkiz...? İyi misin...?

*E-evet...

Chara onun yanına oturdu. Frisk doğruldu.
C: Çok güzel bir hava değil mi...?

*Evet...

Frisk Chara'ya baktı. Göz açıp kapatıncaya kadar, Chara'nın elinde kanlı bir bıçak ve yüzünde biraz bi kan vardı. Kalbi yerinden çıkacak gibiydi.

" S E N İ  E L L E R İ  K İ R L İ  K A R D E Ş  K A T İ L İ . . . "

Korku dolu gözlerle ona baktı. Chara ona döndü. Yüzü... "=)"
C: İkiz? İkiz!

Chara onu omuzlarından tutarak salladı. Frisk kendine geldi. Chara'ya sarıldı.
C: İkiz? İyi misin...?

*Korkuyorum Chara...

C: Neyden? Seni kim korkutuyor?

*So...

C: So?

*Kimse... Kimse korkutmuyor... Sadece...

C: Sadece ne? İkiz? Benden ne saklıyorsun...?

*Senden sakladığım bir şey yok... Sadece biraz yalnız kalmam gerek...

Frisk kalkıp gitti. Chara arkasındam baka kaldı.
C: Frisk... Neyin var...?

?: Soykırım isteği...

Chara'nın tüyleri diken diken oldu. Arkasına baktı. Asriel gelmişti. Kollarını göğsünde bağlamıştı.
C: Senin sorunun ne!? Bir daha öyle sessizce gelme!

A: Hmpf...

Asriel Chara'nın yanına gidip oturdu ve yıldızlara bakmaya başladı.
C: Azzy? Neyin var?

A: Benim bir şeyim yok. Bir şeyi olan kişi de Frisk. Onun da içten içe soykırım isteği var...

C: S-Soykırım? Soykırımı yıllar önce bıraktık!

A: "Soykırım isteği yüzünden size ve oyuna olan ilgimi kaybettim..." lafını ben söylemedim...

Chara düşüncelere daldı. Her şey o kadar karışıktı ki...

Karanlık Ve Aydınlık-UnderTaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin