Yer altı sakinleri ile konuşulduktan sonra, her gün yer yüzüne çıkıponlara yiyecek getirecekti. Çünkü yer altında ticaret yapan olmadığı için yemekler de bitiyordu. İnsan kılığındaki Migosp ile yer yüzüne çıkmışlardı. Migosp canavarken ondan küçük olsa da insan iken ondan uzundu. Frisk etrafına bakındı. Buradan nefret ediyordu. İnsanlıktan da, insanlardan da. Planları yemek almak değildi. Hapse düşmüş tüm canavarları kurtarmaktı. İkisi birlikte karakola gittiler.
-Buyrun hanımefendi. Nasıl yardımcı olabilirim?*Biz abim ile yurt dışından canavarlarla ilgili araştırma yapmak için gelmiştik. Bize yardım edebilirmisiniz?
-Tabi. Ama önce kimliklerinizi alabilir miyim?
Frisk kimlikleri unutmuştu. Kimliğini arıyormuş gibi yapmak için sırt çantasını karıştırmaya başladı. Migosp cebinden iki adet kart çıkarttı ve polise uzattı.
Migosp: Kimlikler bendeydi.Frisk şaşırdı. Migosp'a baktı. Gülümsüyordu. Polis kartları ona geri verdi.
-Arkadaşlar birazdan size yardımcı olacaktır.Migosp ellerini ceplerine koyduktan sonra dışarıya çıktı. Frisk'te arkasından gitti. Migosp duvara yaslanmış bekliyordu.
*Verdiğin şeyler de neydi?Migosp: Ailemi kurtarmak için sahte kimlik bile yaparım...
*Kimlik isteyecekleri aklıma gelmedi...
Frisk üzgün bir şekilde yanlarında duran banka oturdu.
Migosp: Sorun değil Frisk. Herkes bir şeyler unutur.Bir polis elinde anahtar ile geldi.
-Galiba siz araştırma hastanesine gidecek araştırmacılarsınız. Değil mi?Migosp: Aynen öyle.
Hep birlikte arabaya bindiler ve yola çıktılar.
-Eee? Nerelisiniz?*İngiltere.
Migosp Frisk'e baktı. Frisk sessizce "Ne?" dedi. Migosp camdan dışarıya bakmaya başladı.
-Canavarları araştırmak için fazla küçük değil misiniz?*Evet, evet öyleyiz. Ama yaşa aldanmamalı.
-İlginç...
-Ha. Geldik.
Arabayı sakin bir yere park etti. Hastane büyüktü. Hemde baya.
-Beni takip edin.Güvenlikçilerin yanına gittik.
-Selamun Aleyküm. Kolay gelsin.-Aleyküm Selam. Saol. Hayrola? Nereye bu saatte? Mesai de canavarları mı ziyaret edeceksin?
-Sorma. Canavarları araştırmak için iki araştırmacı çocuk geldi. İzin verildi araştırma yapmaları için.
-Tamam kolay gelsin.
-Saol.
Polis hastaneye girdi. Tabi Frisk ve Migosp ta takip ettiler. Yürüdüler de yürüdüler. En sonunda yöneticiyi buldular. Oradan da izin aldılar. Bir araştırmacı yol gösterdi. Canavarların tutulduğu yere gittiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Ve Aydınlık-UnderTale
FanfictionYine 2 ayrı ırk. Siyah Ve Beyaz olarak kalmadı. Daha da renklendi. Bu iki kızın yer altından sonra yer yüzündeki hayatında nasıl bir değişiklik oldu bilmek istemezmisiniz? Eğer bilmek isterseniz bukitaba göz atabilirsiniz =)