Uzun zamandır yazmıyorum, evet... Sanırım Undertale hikayelerinin 2. kitabı 35 bölüm falan olacak... Üzgünüm...
Chara gözlerini açtı. Etrafında bakındı. Odasındaydı. Asriel, karşı yatakta uyuyordu. Kalktı. Şifonyerin üstündeki çerçeveye baktı. Orada kendisi, Asriel, Sans, Papyrus, Mettaton, Undyne, Toriel, Asgore ve Alphys vardı. Bunlarla beraber Chara ve Asriel'in kollarını omzuna koymuş olduğu insan görünümde şeffaf ama dış hatları belli biri vardı. Orada kim vardı? Ve neden şimdi öyle gözüküyordu? Asriel mırıldanarak uyandı ve Chara'ya bakıp gülümsedi.
A: Günaydın Chara!
C: Günaydın... Hey Asriel? Şurada biri varmış gibi ama sanki hayalet. Daha önce dikkat ettin mi?
Asriel kalkıp Chara'nın yanına geldi. Çerçeveyi eline aldı ve baktı.
A: Evet. Orda biri vardı. Ama kim olduğunu bilmiyorum. Neden bilmediğimi de bilmiyorum. Neyse. Ben anneme bakıcam.
Asriel çerçeveyi şifonyere bıraktı ve odadan çıktı. Chara çerçeveye baktı. Biri vardı. Ama kimdi?
"Gördün mü Frisk?"
*Umutsuzluğa kapıldın.*
*İçine bir K O R K U düştü.*
"Haydi ama... Onlar sen olmadan daha mutlu olacak, sen de onlar olmadan..."
Gaster elini Frisk'in omzuna koydu. Paralel evren çizelgesinden onları izliyorlardı.
"Korkma. Sen farklı bir kızsın. Kararlılığın Korku'dan zayıf olmasın. Yoksa sende git gide bu dünyadan tam anlamı ile yok olursun. Benim gibi..."
Gaster elini çekip elinin içindeki boşluğa baktı.
"Bende onları özlüyorum. Ama bu özlem duygusu, onları göremeyeceğin anlamda değil ki?"
Frisk, Gaster'ın bu sözü üzerine;
*İçini saran Korku'yu yok eden bir güç var...*
*U M U T L A N D I N . . . *
Gaster gülümseyip karanlığın içine karıştı. Frisk ise, yere çömelip hayal ekranından paralel evren aracılığı ile olanları izlemeye başladı. Chara da odadan çıkıp yemek salonuna gitti. Toriel krep yapıyordu. Asriel de onu izliyordu. Chara;
C: Hey! Bensiz krep mi yapıyorsunuz siz?
A: Chara! Koş! Annem ilk defa çikolatalı krep yaptı!
C: N-Nasıl yani?
A: Krep hamurunun içine eriyebilecek parça parça kalıp çikolata attı. Tavaya döktüğün gibi eriyo! Eriyişini izlemek çok zevkli!
C: Cidden miğ???
A: Cidden!
Chara Toriel'in diğer tarafına geçip Toriel'in krep yapışını izlemeye başladı. Çerçeveye olan şeyi unutmuştu bile. Frisk bunları görürken mutlu oldu. Çünkü ailesi de mutluydu. Ama mutluluğunu Gaster'in dediği şey bozdu.
"...Onlar sen olmadan daha mutlu olacak, sen de onlar olmadan..."
Cidden onlar Frisk olmadan daha mı olacaktı..? Frisk te onlar olmadan..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Ve Aydınlık-UnderTale
FanficYine 2 ayrı ırk. Siyah Ve Beyaz olarak kalmadı. Daha da renklendi. Bu iki kızın yer altından sonra yer yüzündeki hayatında nasıl bir değişiklik oldu bilmek istemezmisiniz? Eğer bilmek isterseniz bukitaba göz atabilirsiniz =)