Bab 10

3.8K 200 27
                                    

Harini aku dah mula bersekolah perghh..cukup lh 1mnggu aku kena tahan wad..aku pergi sekolah tadi pon dengan ika..sebab diaorang tak kasi aku bawak kereta..macam laa aku ni baru lepas excident

Masuk je pagar sekolah..semua pandang aku macam aku ni orang asing..hello guys kawan lama telah kembali..

Aku jalan dengan zulaikha aku hiraukan orang sekeliling..masuk je kelas..aku kena serbu dengan kawan kawan aku..ya allah..sayangnya diorang dekat aku..

" Khaii..kau dah okay ? " Sofea walaupun aku tak rapat sangat dengan dia..tapi kitaorang care pasal diri masing masing..muahh..aku angguk je..

Selepas aku sedar aku rasa macam kosong..ouh..patutlahh.. mamat tu tak datang..asal dia tak datang ? dia macam nak jauhkan diri dari aku je..semalam aku ada bukak ig..aku ada stalk dia weyh..haha..banyak dia post pasal aku..lagipun dalam masa tiga hari tu ramai tag aku..dia post gmbr aku dengan dia tengah makan..captionnya ' mine🎈 ' .ramai yang komen

' longlast bang khaii 🙈 '
' Untunglah gilrfriend lawaa 💔 '
' cantik gf idolaa~~ 😊 '
' Kenal dekat mana ? 😊 '
' patutlaa sayang cantik orangnyaa 🤗 '

Aku girlfriend dia ? Aku tahu lah aku cantik..hahaha..ramai komen aku cantik..kembang sekejap doee..tapi aku pelik dengan caption dia..arghh biarlahh asalkan dia bahagia sudah..

" Khai ! kau okay kan ? Takde sakit sakit kan ? " hermm..masuk yang ni dah 999 kali si soleha tanya aku..penat dah aku nak menjawab nya..

" Berapa kali aku nak cakap ! aku okay lahh thetannn. !! cukup lah  2/3 kali je tanya..ni dah nak masuk 1000 kali kau tanya soalan same jerr.. !! nyampah weyh..nyampah.. " be like tangan atas bahu , mata atas..dia orang duk sengeh sengeh kat aku..macam kerang busuk doee..

Kringggg

Loceng dah bunyi u olls..so sekarang waktu sejarah..cikgu roslan..ramai lagi yang buat jejak kasih dengan aku..hek elehh..baru seminggu lebih aku cuti..kalau sebulan ? Takke satu sekolah serbu..adehh..payah jadi hot nii.. *flip tudung* lek lek..hot dalam kelas je weyhh..i repeat kelas jee..hehe..

" Eh khai dah datang..awalnya datang..pergi lah bercuti lagi..nanti cikgu bagi keranda takpon kain kafan kat kamu " amboii cikgu bab menyakat orang dia no.satuu..

" Taknak lah cikguu..kat sano seryemm..makanan tak best..khai sanggup tak makan kalau tiap hari makanan camtu jer..eii.. " betul lah apa yang aku kata..makanan kat sana tak syedap..sape yang pernah duduk kat hospital tahu laa rasanyaa..

Yang aku pelik kelas ni makin berkurang kenapa erk ? haah lahh sarah and friend takdee..patutlah kelas aman sangat sangat..tiada perperangan..kenapa dia tak datang ? Pelik nii..ada kaitan degan akukah ?

Aku rindu dia.. ~>_<~ ..ehh..rindu nak gaduh yerr..aku terfikir jugak siapa yang masuk dalam mimpi aku tu erk ? dia cakap dia sayang aku..dia tak nak kehilangan aku sebab dia..siapa ? kan best kalau dia tu orang yang  aku sayang jugak..hermm..

" Weyhh arief..kenapa partner kau tak datang harini ? sakitkah ? Lambatkah ? sedihkah ? Malaskah ? " bertalu talu aii bagi soalan kat u..jawab lahh yee..hahaha..

" Dia..entah laaah..pelik..semalam dia beria mesej aku tanya pasal kau..aku cakap kau datang rini terus dia bagi aku bluetick..tau lah dia tu retiss takyah lah bagi bluetick bagilah mende lain..nyampah weyh.. " amboii lepaskan marah depan aku nampak..kan tak pasal pasal lekat 5 jari kat pipi kann..

" Ita..ika nak cakap sikit nii boleh ? " aku just anggukkan je laa..mana tahu cite dia lagi best dari cite diaorang ni semua..cite entah betul ke idok..

[C] Musuhku Mr InstafamousWhere stories live. Discover now