Khaisarah pov
Hah padan muka kau..siapa suruh ikut aku..aku dah lah dengan moodnya tak ada dia boleh follow aku..hah kan aku dah hantar kau dekat kelas 5ibnu batutah ...nasib menyebelahi aku tadi..kelas 5ibnu batutah tak ada orang..sebab sekarang diaorang pon dalam makmal..fuh..aku blaa macam tu je sebab dah nak dekat satu jam kot aku merayau..nanti kan kena baham dengan harimau baru kau tahu..
Kan aku dah cakap..harimau tu tunggu aku depan pintu makmal weyh..mampus T_T ..
" Kamu pergi mana khaisarah ? saya suruh awak duduk kat luar awak pergi melencong yee ! " Alaa..tadi dia tak kisah aku nak buat apa apa pon..so aku merayap lah pergi jalan jalan..
" Eerr...tadi saya pergi tandas lepastu saya tolong pelajar baru..dia cari kelas tadi..so saya hantar dia dekat kelas lahh.. " kan khai dah pandai tipu..see..aku tak pergi tandas pon tadi..aku merayap je dekat setengah jam..pastu layan si mamat tu..err..
" Ehh..bukannya dia satu kelas dengan kamu ke ? kenapa tak bawak datang sini je hah ?! " Ambik kau..cikgu hasliza dah bagi riak muka yang tengah lapar..janganlah makan saya cikgu..huwaaa..
' kenapalah kau tak bagitahu je yang kau hantar dia dekat kelas sebelah haa '
' Kau diamlah wahai hati..kau jangan sibuk hal aku..lebih baik kau jaga crush crush aku supaya jangan lari..tu kerja kau.. '
" Dah dia tanya saya dekat mana kelas cikgu..bukan dekat mana pelajar kelas..saya hantar lah dia dekat kelas..betul lah kan cikgu.. " hahaha..aku tengok muka cikgu macam percaya je apa yang aku cakap tadi..tak apalah..bukan selalu khai tipu..tipu sunat jerr banyak...
Aku pon masuk lepas cikgu pergi dekat meja dia..so dengan bacaan bismillah dengan langkah kanan aku masuk and..
KRINGGGG....
Aku baru je nak duduk atas kerusi..masa sains dah habis..huaa..bad days..so dengan geramnya..aku simpan kerusi ambik buku..terus aku keluar dari makmal...jilake punya loceng time time ni lahh kau nak bunyi ye..siap kau aku ketuk ketuk kau nanti..
****************************
Lepas ni masa bi pulak teacher fatimah..memang time english aku semangat tapi harini tak..aku memang tak ada mood langsung..hateu..arghhhh..
" Ita..tadi ita pergi mana haa..ika nak keluar tadi temankan ita..eh eh baru je nak keluar ita dah lenyap..sampai hati ita pergi merayau tak ajak ika.. " wahh terharu beb..ni laa satu satunya kawan yang memahami aku..sayang kau beb..aku dengan dia memang sweet kalah orang yang bercouple kat luar sana..memang panggilan aku dengan dia memang camni..terharu kann ::>_<::
" Ouh..sorry lah ika..tadi ita takde mood so ita pon pergi lah jalan jalan..tak tahu pulak yang ika nak teman ita..by the way thanklaa sebab dah nak temankan ita " balas aku dengan senyuman tapi tak lama..sebab aku nampak satu lagi masalah yang akan timbul kejap lagi..
Aku perhati je budak yang dengan teacher tuu..macam mana lah dia boleh berjumpa dengan teacher..haduhh..
" Okay guys..today i brought you all a new friend..so just introduce yourself " alahh teacher nii..perlu ke..huwaa...nak balikk.....
" Erkk..haii..nama aku khairullah iqmal panggil khai je laa " what..khai..kan aku dah bagitahu dia tadi yang orang panggil aku pon khai..selain zulaikha and family aku...bencinyaa..dah lah salam pon tak de..islam ke tak ni..
" Ermm..tapi kan kitaorang dah ada khai..panggil lain tak boleh kerr ?? " Okay..manusia ni memang nak kena bunuh dengan aku..dengan suara gedik nya...dia ajak bergurau pulak..dah sah sah tu suara sarah..ba alif ba ya betul sarah nii..
YOU ARE READING
[C] Musuhku Mr Instafamous
RomanceInstafamous ? Siapa yang tak kenal dengan instafamous sorang ni..hah nama dia khairullah iqmal..hensem ? bagi semua pelajar memang hensem tapi bukan kepada pelajar perempuan ini..iaitu khaisarah juwita..nama yang sama kan.. Khairullah Khaisarah Mer...