Bab 18

3.1K 176 0
                                    

" yeayy..akhirnya sampai pon !!.. " jerit teruja seorang remaja perempuan apabila keluar daripada kereta..

" Oii..tak malu ker ? jerit jerit macam orang gila ? kawan siapa ni ? " tegur seorang remaja lelaki yang tinggi dan jalan tinggal kan dia..

" Oitt..tunggulah akuu.. !! " aishh..tahulah tinggi jangan lah jalan laju laju..aku kerat kaki kau kann..sabar jer..

Lelaki tersebut berhenti secara mengejut dan membuatkan gadis itu melanggarnya..

" Oii..agak agak lahh nak brek pon..bagilah signal ker apa ker.. !! " aishh suka hati je ingat ni jalan mak bapak dia..grr suka suki jerr berhenti tengah jalan..sakit hidung aku nasib tak jatuh..

" Tu hah diaorang..cepatlahh.. " ya allah...tengok tu tinggal aku lagi..woii tunggu lahh ~T_T~..

Gedebuk bush bush(hebat bunyi dia😂)

" Oii..jalan tu tak guna mata ke hah ? main langgar jerr..lain kali jalan pandang depan bukan tepi belakang kiri kanan.. !! " aku pandang orang yang langgar..ya allah..dengan baju nya tak cukup kain , tepung sekilo dekat muka..eiii..dah lah make up 8inchi..tebal gila..ni nak pergi mana ni ? Club ? Haih macam ni laaa bebudak zaman sekarang .. umur tu muda lagi kumpul laaa pahala bukan nyaaa ' enjoy '

" Khai ?! Lama tak jumpa you.. !! " ehh dia kenal aku ? sape ni ? jap biar aku tilik muka dia dulu..

" Lahh i lahh sarah..kawan you ! " eh mengaku kawan rupanya..eh cop..sarah ? weyhh tudung mana tudung ?! kau campak mana ?! Eh sejak bila aku ambik berat ni..

" Ouh kau rupanya ingatkan binatang mana langgar aku..sebab kuat sangat dah lah besar..boleh penyet aku kat sini..aku yang dah neutral beauty ni boleh jadi badut macam depan aku nii.. !! " aku tahu kau sentap weyh..hahaha..eh cop asal dia sorang ?? mana hajar ehh ? Kata friend forever

" Hey perempuan !! Sesedap kau je kutuk aku ehh..berlagak nak mampus..err..kau ni kan.. " dia nak tampar aku..lek lek aku pejam mata..beberapa saat kemudian..ehh asal takde lagi ni ?! bukak mata slow slow..

" Khaisarah..i miss you damn much you know right.. !! " dia usap pipi aku..err kuman !! Patutlah buat baik..korang tahu ? Sebab khai datang jadi hero..uhuk uhuk..dengan kawan aku yang lain jugak..

" Err..geli lahh..kau ni dah kenapa ? gila ? kawan sapa ni ? sesat ni ? aku tak kenal ! " Ambik kau..haha..slow je hanya kitaorang je dengar..

" I nak mintak maaf lah..maafkan lah i..please khai ! " maaf ? Tiada maaf bagi mu ! muahahaha..dia hulur tangan..

" Weyh kau sarah ! kau cuba sentuh khaii lagi siap kauu.. !! cukup lah kau dah letak dia dalam wad..ni kau nak sumbat dia kat mana pulak kubur ?! " kalau boleh memang aku nak sumbat dia dalam kubur..ada hati nak ambik khairullah aku..tilik muka tu dulu..kau pun haliza..mulut..grr..

" Herm ? Jadi..kau lah bagi aku makan kacang ?! tak guna kau sarah..menyesal aku kenal kau..aku jaga rahsia kau..semua tu dah tak penting dah.. !! " Ya allah menyesal nyerr..aku takde kawan macam kauu.. !!

" Ehh..you ingat i nak sangat kawan dengan u ni ? not my taste okay..balik rumah cermin muka tuu !! baru boleh kawan dengan i yang fab ni !! " Aishh..aku bunuh jugak betina ni kat sini..dah banyak pahala aku berkurang duk maki orang !! sabar sabar..

" Enough ! sarah..kau ni tak faham faham lagi !! aku dah cakap jangan ganggu aku dengan kawan kawan aku kan..terutamanya khaii..kau tu patut balik cermin diri kau tu !! dah macam perempuan murahan dah tayang badan kau sana sini..kau tahu tak dosa ?! dosa tu dapat menyebabkan kau menetap dalam neraka..kau memang tak akan singgah walaupun hujung jari kaki kau kat syurga.. !! aku yang tengok pon boleh dapat dosa kau tahu tak !! kau memang perempuan yang tak tahu malu laa !! jom lah korang..tinggal je dia ni kat sini..menyampah like sampah jerr !! " khai ? khai jerkah sarah you all..tapi aku tak tahu kenapa aku rasa tak tenang bila tengok khai marah camni..and dia backup aku..

************************
Sarah pov

Eh eh..comel je dia jerkah aku..aku akan dapatkan kau khai walaupun dengan cara kotor sekali pun aku akan pastikan kau milik aku seorang !

Ehh..mana lah budak ni ! menyesal aku setuju nak jumpa dia..dah lah lambat..pastu mulalah bagi alasan !! Jalan jem lahh..kereta habis minyak lahh..

" Sarah !! sorry lambat..aku isi minyak tadi " see..aku dah hafal dah alasan dia dalam kepala otak aku nii..

" Tiga jam kau dekat stesen minyak ?! Fantastic ! Amazing ! you are liar muhammad izham ! " yes..dia izham aka tunang aku..yep tunang ?! err..tak caya ?! lepas aku kena buang sekolah dulu mak ayah aku suruh aku kahwin dengan pilihan dia..grr..aku tak nak !!

Parents aku dengan parents dia suruh kitaorang bertunang dulu..yep ! kitaorang memang tak setuju..tapi nak buat macam mana parents dah suruh kan..lagi satu dia cakap dia suka khaisarah..and aku khairullah..so memang plan berjalan lahh..

" So macam mana ?! "

" Macam mana kau tanya ?! Kau tahu tak yang gadis idaman kau tuu maki hamun aku depan kawan dia ! and khairullah jerkah aku ! kau tahu tak.. ! " Hah kisah apa orang pandang ke tak..asalkan aku dapat marah dia ni..biar aku lepaskan amarah aku ni..dia ingat aku apa ?!

" Kau tu bodoh sangat kenapa ?! tak pandai plan elok elok asal ?! Tegok aku dengan khaisarah rapat jerr..bukan macam kau ! Tak pandai ! please using your brain not your foot.. ! do it properly don't rush ! Nanti plan hancur ! " aishh ni aku nak marah nii..padahal salah dia aku jugak yang kena.. !!

" Hek eleh..aku datang sini pun kira bersyukur lah kalau tak aku tak nak tolong kau ! buang masa jer ! " dah lah datang datang marah aku ! lain lah belanja aku makan ke minum ke ni tak grr..izham tak guna..

" Sarah ! Aku ada plan..mesti plan ni menjadi lah.. ! " tak pe tak pe plan..kalau jadi tak apa.. !! kalau tak aku bunuh kau..

" Hah apa dia ?! aku rela lakukan apa je untuk dapatkan khairullah !! Even bunuh orang sekalipun aku sanggup ! Terutamanya kau ! my first victims.. !! "

*******************************
~~bersambung~~

Haha..ckp je xnk update..but still update😂🎈
Maaflah chapter ni hambar sikit..sarah?wujud lagi ye dia!aku ingat dah innalillah dah😊..haha

Komen bab lepas diperlukan lagi..masih😌😊

Keep reading💍

Vote and comments 💓

[C] Musuhku Mr InstafamousWhere stories live. Discover now