Balik je dari sekolah tadi..terus aku masuk bilik..hempas badan atas katil..memang sedap..dengan baju nya tak bertukar..hermm..umah aku tak ada orang..abah aku kerja..ummi aku pergi ambik abang aku kot..abang aku dia dekat kolej..harini zulaikha cakap nak tido umah aku..
Aku baru je pejam mata kejap..suara sarah yang suruh aku stalk budak tu tetiba je lalu..bawak saka tull sarah nii..
" Arghhh... " Geramnya..baik aku pergi mandi mana tahu dapat tenangkan sikit kepala aku yang berserabut nii..
1jam jugak aku dalam bilik air ni...rasa macam malas je nak keluar..tapi itu semua syaitan belaka..baik kau keluar..kan jadi lain pulak..dah lah kau sengsorang kat umah nii...
Keluar je aku dari bilik air..tempat seterusnya ialah almari..huff..ajak zulaikha keluar lah ermm..serabutnyaa...aku ambik tshirt labuh warna purple..seluar skinny warna hitam..
Lepas je siap keringkan rambut.maku pergi ke katil dan capai iphone 6 aku..banyaknya chatt π_π
ni confirm group kelas..almaklumlaa kan ada kawan baruu..kan aku dah cakap..diaorang chat apa pon aku tak faham sampai 200+ chat..Sarah💩
Hai khaii..selamat datang
Ke dalam kelas 5ibnu khaldun..
15:05 p.m017*******
Ouh hai..
15:15 p.mRafiq
Haii..
15:20 p.mArief
Haii..
15:20 p.mHajar💩
Haii..
15:20 p.mSee diaorang pandai copy and paste ayat orang jee..jahanam punya manusia..aku pon bukak chat dengan zulaikha..
Eikha👭
OnlineIka teman ita pergi jalan jom
Stress lahh duduk umah..please
Ita ambik ika..alang alang ika
Pon nak tido umah ita kan..
Nanti ita sampai..
15:35 p.mOuh okay..ika nak siap
Kejap..datang lahh..mama
And papa ada..
15:40 p.mSo dia dah bagi green light apa lagi..bersiap lahh..Tapi masih terngiang ngiang dalam kepala otak aku ni haa..suruh jugak aku stalk mamat tu..
so aku cuba nasib alang alang fhone dah ada kat tangan..cari punya cari dah jumpa.._khxirul_..see asal nama insta dia pon nak sama dengan nama insta aku weyh..suka suki dia je..perghh..follower dia banyak gegilos beb..kalah artist weyh..40k kau bayang lahh..aku tak tahu apa yang dia buat sampai famous tahap gaban macam tu..follower aku pon 25k..aku stalk satu satu gambar dia..muka macam maknyah je..aduh..diaorang semua ni buta ke apa ? Huff.. and then ada satu gambar ni menarik minat aku..dia tengah pegang bunga..aku pon commets laa dekat gambar dia tu.. " muka kau macam maknyah asal boleh famous ha ? kalah dato' seri vida.. " biarlah aku kena kecam ke apa asalkan aku bahagia dapat kenakan dia..
Aku pon bersiap lah nak pergi rumah zulaikha..
End of khaisarah pov
YOU ARE READING
[C] Musuhku Mr Instafamous
RomanceInstafamous ? Siapa yang tak kenal dengan instafamous sorang ni..hah nama dia khairullah iqmal..hensem ? bagi semua pelajar memang hensem tapi bukan kepada pelajar perempuan ini..iaitu khaisarah juwita..nama yang sama kan.. Khairullah Khaisarah Mer...