Sekarang aku ada dekat hospital..doktor cakap khaisarah demam panas..aku curi curi dengar tadi masa family khaisarah bagithu dekat family zulaikha..
Biasanya orang demam panas ni boleh pengsan ke ? macam manaa dia boleh kena demam panas ? Sedangkan pagi tadi elok je dia fight dengan aku ? apa salah aku ? aku ke buat dia sampai macam ni ?
Sekarang aku ada di sisi dia..aku mintak kebenaran daripada family dia yang aku nak jaga dia..kalau boleh aku orang first yang dia nampak bila dia sedar nanti..amiin..
Aku perhati je muka dia..teruk sangat ke demam dia ? kalau lah salah aku..aku takkan maafkn diri aku smpai bila bila..semenjak dua menjak nii..aku rasa aku sayang dia..tapi tak tahulaa sebagai apa.. o(╯□╰)o
" Weyh khai..aku mintak maaf lah kalauu aku buat kau sakit..but aku nak cakap yang aku..aku..err cmne nak cakap erkk ? Hermm..sebenarnya aku sayang kau..serious aku rindu nak gaduh dengan kau..aku rasa macam kosong bila kau takde dalam kelas..kalau kau ada..kita selalu main jeling jeling..but not now..kau tutup mata kau..sampai aku tak nampak anak mata ikhlas kau..tolonglah sedar khaisarah juwita..kitaorang semua sayang kau..rindu kauu..please buka mata kauu..kau jangan lah tidur lama lama..aku taknak kehilangan kau sebab aku khaisarah juwita cause i really really miss you dear..i need you..please buka mata kauu.. " tanpa aku sedari ada air mengalir dekat pipi aku..aku pegang tangan dia..tolonglah sedar..aku tak nak kehilangan kau..aku menangis teresak esak depan orang yang aku sayang..yes khairullah iqmal sangat lemah sekarang nii..100% confirm..
******************
Harini aku pergi ke sekolah..selepas family khai suruh aku pergi . aku dah cakap taknak . Diaorang suruh aku fokus..nanti balik sekolah baru aku boleh melawat dia..Buat apa aku pergi sekolah ? kalau aku sendiri akan keseorangan..betul lah kata kau khaisarah..aku alone..aku memag keseorangan bila tiada kau..aku rindu kauu..
" Ehh khai ? asal kau datang sekolah ? bukan kau dekat hospital ke tadi ? " Oh lupa..aku masuk sekolah lambat..dalam pukul 8:30 a.m..sebab aku kena balik dulu..bersihkan diri..baru aku datang..lagipun mummy aku dah bagitahu dekat pengetuaa..
" Hermm..umi khai nak jaga dia..aku nak buat camne..nak halang ? mana boleh..naluri ibu lebih kuat tauu " aku pun pergi dekat meja aku and duduk..serious bila aku pandang belakang aku rasa macam ada khaisarah..dia tengah jeling aku..kuat yee lahh sayang aku dekat kau smpai dah terbayang bayang..
" Khai " aku dengar ada orang panggil aku..tapi aku endahkan..mugkin ada orang tengah mengumpat aku kot..
" Khai " ouhh bukan mengumpat rupanya group bangtan girlzz dekat depan aku..dah duduk ponn..
" Hermm " jawab aku malas..sebenarnya aku ngah ngantuk nii..sebab aku berjaga semalam ..
" Khai macam mana ? dah okay ? " risau nya lah si haliza niii..yang aku pelik mana zulaikha ? dia tak datang ke ?
" Okay..mana zulaikha ? " okay ? Khaisarah memang okay..tapi aku tak okay..aku rasa tak sedap hati..macam ada sesuatu tak kena jee..
" Zu ? Zu dia ngan arief ikut cikgu rozita pergi hospital.. " what ?! hospital ? kenapa tak ajak aku..aku pon nak tengok khaiii..huwaa..
" Bosan lahh khai takde..biasanya dengar je gelak ketawa dia dengan korang kan ? " Aku pandang gerangan yang berani kacau aku nii..sarah
" Kau dah kenapa sarah ? Aku rasa kau aman adalah bila khai takde kan..mengaku je lahh.. " biarlh diaorang bergaduh..sekarang mood rindu on..
" Haah kenapa..memang hidup kitaorang aman bila khai takde..dah lahh si zulaikha pergi bawak lari pakwa aku !! " pakwa ? haha apa kau merepek ni hajar ? kau balik kau cermin muka kau tuu..kalau arief nak dekat kau ? mati hidup semula pon aku takkan kawan dengan arief tuu..
YOU ARE READING
[C] Musuhku Mr Instafamous
RomanceInstafamous ? Siapa yang tak kenal dengan instafamous sorang ni..hah nama dia khairullah iqmal..hensem ? bagi semua pelajar memang hensem tapi bukan kepada pelajar perempuan ini..iaitu khaisarah juwita..nama yang sama kan.. Khairullah Khaisarah Mer...