2minggu kemudian
Harini hari terakhir kesemua pelajar form5 diseluruh negeri menjawab soalan spm mereka..
Aku bangun pukul 4 pagi..study sikit..lepastu solat subuh..aiyan ? dia kadang kadang duduk rumah aku..kadang kadang kena culik dengan papa dia haa..makin lama makin manja dia dengan aku..tak nak berenggang sikit pun dari aku haa..
Izham ? Dont know laa..dari dua minggu lepas lagi aku tak layan dia..haa siapa suruh cari pasal dengan aku..grr..
Haa satu lagi..aiyan dapat nama baru..nak tahu ? khairil alief nama baru dia haa..siapa lagi kalau papa and mama dia bagi..sokay nama lama dia masih ada..tak kisah nak panggil dia apa pun..adam adrian or khairil alief..dua dua boleh..tapi jangan panggil khai sudah..naya tiga tiga nak tanggung malu..bahahaha...
Soleha ? dia masih stay dengan pasangan dia..siapa tu ? nama dia ? jap aii nak pikir jap..herm..haaa..nama dia arif danial dak kelas sina haaa..tiap tiap hari date..sawit haaa..bagai pinang dibelah tiga..eh salah peribahasa lak..dibelah dua..
Liza ? nurhaliza tu ? Anak che mohamed tu ? Uishh..ni lagi laa..dapat kerash sendiri haa..kerash dari sekolah rendah lagi..nama crush dia tuu kan..nak tahu ? nak ? nak ? mesti laa nak kan ? hahaha..rafiq haikal..bukan beshew beshew ni haaa..dak dak contoh..
Siti zulaikha ? Ofcuz laa dengan arief jazli haa..macam tu jee berkepit tak habis habis..pastu tinggal laaa aii sesorang..hahaha kelakar..dia punya sweet tu kalah orang yang dah berkahwin..tengah hangat bercinta haa..
Khai ? khairullah iqmal ? ni lagi laaa..1 minggu yang lepas..dia confess lagi dekat aku..aku apa lagi pilih..pilih..pilih..pilih..khairullah iqmal lahhh...gila nak jual mahal lagi ? no no no..he's mine..hehehe..tiap tiap hari dia datang rumah..ehh memang bukan tiap hari dia datang ? hahahaha
Okay..dah habis..
Ehhh just kidding lorh..hahaha..dah abis story je..cerita ni belum abis lagi haa..okay aii nak mandi nak siap siap pergi school..
" Morning umi abah angah.. " sapa aku dekat family yang tercinto ni haaa..kiss umi sikit..haa anak solehah ni haa..kau ada ? Takde kan ? Hahaha..aku pon selamba je duduk sebelah angah..
" Ehem ehem..umi je ke kena kiss ? angah tak de ke ? " aku luku kepala dia ni haa..siapa suruh cari pasal haa..
" Tak yah nak ngade ngade..umi je boleh..angah nonono.. " terang aku sambil menggerakkan jari telunjuk tanda 'tidak' dia buat muka ' ok.fine. ' hahaha..ada haku kisah..
" Ish..apalah angah ni..dengan adik sendiri nak tarik muka..tak malu laa.. " sambung umi haa..apabila umi ajak bergurau haa..
" Ita tu haa..dia.. "
" Haa apa apa ?! takde takde..dia yang gatal eii..mintak dengan future wife angah laa..buuuu " belum abis dia mengadu..aku cepat cepat potong..ish..bila dia mengadu tuu semua dia babitkan..
" Ish..korang berdua nii..pagi pagi dah buat perangai..pening abah tengok.. " haa kan encik zawawi dah buka mulut..
" Alaa abah..macam tak biasa..kitaorang kan selalu gurau manja macam nii..kan ita kan ? " aku angguk je..ye laa memang selalu gurau macam ni..hehe..
" MAMA !! huwaaaa " okay..aku tahu tu siapa..aiyan laa..dia tu tak boleh kalau bangun tido aku takde dekat sebelah..kalau time time cam nii aku letak dia dalam bilik angah..ni dia bangun awal..
YOU ARE READING
[C] Musuhku Mr Instafamous
RomanceInstafamous ? Siapa yang tak kenal dengan instafamous sorang ni..hah nama dia khairullah iqmal..hensem ? bagi semua pelajar memang hensem tapi bukan kepada pelajar perempuan ini..iaitu khaisarah juwita..nama yang sama kan.. Khairullah Khaisarah Mer...