Dit verhaal gaat over Owen Shay.
Hij is een 18 jarig verwend kreng en hij heeft bijna alles wat zijn hartje begeerd behalve de vriendin hij is een grote vrouwen aan trekker en hij geniet volop van de aandacht.Hij is een topmodel en is in ieder tijdschrift te vinden, hij hangt aan bijna ieder tienermeisjes muur. En hij is de droom jongen waar ieder meisje wel mee zou willen daten, behalve .....
Owen shay is de zoon van Stefan shay en Tess Ashton.
Zijn ouders houden van hem en geven hem liefdevolle aandacht.
Hij heeft alles
Hij doet wat hij wilt
Hij heeft lieve ouders
Hij heeft de rijkdom
Hij heeft de roem
Alles wat hij wilde had hij maar er was al die tijd een knagend gevoel.
Iets dat er miste
Iets wat hij nodig had
Iets om lief te hebben
Dat ene ding wat er miste, dat het knagende gevoel kan laten stoppen, kwam naast hem wonen.
~
Roxanne Coldblood. een 18 jarig meisje.Er is veel gebeurd in haar leven waardoor ze depressief werd.
haar ogen zijn het enigste wat straalt qua haar uiterlijk.
Haar lange haren die ravenzwart zijn, haar kleding die pikzwart is, haar uitstraling die somber is. Maar het enigste wat straalt zijn haar mooie fel blauwe ogen.
Haar ogen vertellen een verhaal, een verhaal over hoe haar leven is. Over hoe ze zich voelt en wat ze voelt.
Wat ze zegt is kil en koud, ze laat geen emotie zien, maar onder de masker zit een vrolijke en stralende Roxanne maar door die vent is alles verpest en trok ze haar masker over haar gezicht en sindsdien is hij niet meer weg geweest.
Hoe ze zich vertoont schrikt mensen af, en dat is wat ze wil. Ze drukt mensen van haar weg en dat allemaal door haar vader die haar mishandelde en verkrachte.
Het enigste lichtpuntje in haar leven is haar moeder, haar moeder vind het vreselijk wat er gebeurd is en besluit om naar new York te verhuizen. Weg van die vreselijke man, weg van het verleden, weg van de ellende.
Maar er is een ding wat Roxanne niet leuk vind, en dat is dat haar zus mee moet naar new York.
~
Susan Coldblood een 18 jarig meisje.Ze straalt pure arrogantie en haar ego is te groot voor woorden.
Haar lange blonde haren die sierlijk over haar schouder liggen, haar korte jurkjes, rokjes en kort broekjes die ze draagt.
Waarom ze dit draagt, ze wil de aandacht en de roem. Ze wilt altijd het middelpunt van alles zijn.
Haar moeder houd van beide maar toch een beetje meer van haar, omdat zij iets kan bereiken. Iets wat Roxanne niet kan, in ieder geval wat haar moeder zegt tegen Susan.
Ze komt bijna iedere avond wel aan met een nieuwe jongen en ze verdwijnen meteen naar boven en de rest van de avond hoor je niks meer behalve soms een kreun of wat gestommel maar dat is het dan ook.
Laten we maar zeggen dat ze de grootste slet is van dit verhaal.
Roxanne en Susan hebben vaak ruzie en laten we zeggen dat het niet altijd bij bekvechten blijft.
Roxanne mag dan depressief zijn maar haar bek open trekken doet ze wel.
~
Roxanne houd van haar moeder maar laat het nooit echt merken.Haar moeder houd van Roxanne maar ze trekt Susan altijd nog voor, Roxanne heeft dit allang al gemerkt.
Daarom haat ze haar zus, ze pakt alles af waar Roxanne hard voor moet werken en Susan het gewoon krijgt.~
Waar Roxanne een uitweg in vind is in muziek.Ze speelt gitaar en ze zingt soms mee met de liedjes die ze speelt.
Het zijn meestal deprimerende liedjes maar ze houd ook van vrolijke liedjes.
Als ze die speelt word ze soms wel wat blijer maar veel helpt het niet omdat haar zus het weer moet verpesten.
~
Dit is een kleine samenvatting van het boek en ik hoop dat jullie het een leuk boek gaan vinden.
👋🏻
JE LEEST
My Neighbour Mr.Ego
Teen Fiction|| Deel 2 van de tweedelige boekserie Badboy || A/N : Het boek kan te volgen zijn zonder het eerste deel gelezen te hebben, maar ik raad je aan om het wel te doen aangezien de verhaallijnen dan duidelijker zullen zijn. Maar dat heb je zelf in de ha...