Hoofdstuk 20

968 46 6
                                    

P.o.v. Roxanne

Nog steeds zitten we in het restaurant en ik heb geen idee waarom, nou. Eigenlijk wel. Logan vond het grappig om hier te blijven zitten zodat ik nerveus zou worden.

Ik geef Logan een tik tegen zijn hoofd.

"Aauuww waar was dat voor nodig kleintje "

"Je bent vervelend vanavond, en je weet waar ik het over heb Logan dus ontken maar niks "

Hij grinnikt.

"Volgens mij heeft de ober een oogje op je "

Ik kijk het restaurant rond en zie inderdaad een ober van rond de 20 naar mij staren. Als ik hem aan kijk begint hij te grijnzen. Hij legt een papiertje op tafel en loopt weer weg. Ik open het papiertje en begin te grinniken.

"Hè lekkerding
Zin om een keertje af te spreken ;)
06-********

Ik doe net alsof ik er iets op schrijf en loop naar de ober en geef het aan hem.

"Hier mijn nummer"

Hij begint weer te grijnzen en ik ga weer aan het tafeltje zitten. Hij kijkt me boos aan terwijl Logan en ik best hard aan het lachen zijn. De aandacht is dus ook op ons gericht en volgens mij heeft Nathan verteld dat ik hier ben want mijn ouders kijken me verbaasd, bezorgd en ook blij aan.

Ik heb Logan zo ver gekregen dat we kunnen gaan, de ober van daar net komt met de rekening en ik betaal netjes en we lopen luidruchtig en lachend het restaurant uit.

"Zag je dat gezicht van die ober"

Weet ik lachend uit te brengen. We gaan op een bankje zitten en kijken in stilte voor ons uit.

Ik schrik op uit mijn gedachtes als ik iemand mijn naam twijfelend hoor roepen.

"Jah ja wat moet je "

Ik blijf voor me staren en ik heb geen idee tegen wie ik praat.

"OMG Roxanne je bent het echt "

Word er geschreeuwd, dit keer kijk ik op en zie Nathan, reece, Chris en Sander staan. Ik rol geïrriteerd mijn ogen en sta op van het bankje.

"Laat me verdomme met rust en ga mijn leven uit "

Weet ik woest uit te brengen. De jongens blijven koppig staan en ik loop naar het bankje verder op en ga zitten.

Ik kijk naar de jongens en Nathan heeft tranen in zijn ogen, achter hem verschijnen mijn ouders die ook tranen in zijn ogen hebben. Ik zucht en kijk naar de lucht die mooi donkerblauw is gekleurd.

De ober komt naar buiten gestormd wat me verrast en hij kijkt om zich heen en hij loopt naar me toe en blijft voor me staan.

"Zoiets flik je me niet "

"Volgens mij heb ik dat net toch echt geflikt hoor "

"Ik krijg je nog wel "

"Ooeeee ik ben bang hoor "

Zeg ik kinderachtig, hij rolt met zijn ogen en loopt het restaurant weer in.

Ik doe mijn oortjes in en begin wat door mijn insta te scrollen, ik krijg een bericht binnen van Owen en hij vraagt of we naar het hotel komen. Ik stuur snel een berichtje terug en loop naar Logan.

"Logan, Owen vraagt of we naar het hotel komen "

"JAAAAHAH LEKKAAAH FILMS KIJKUHH "

My Neighbour Mr.EgoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu