P.o.v. Roxanne
We zitten nu al een paar uur bij Owen thuis en ik ben echt boos op mijn ouders en ook weer blij dat ik hier ben.
Mijn zogenaamde ouders, be like de gore vader en de kut moeder en niet te vergeten de stoephoer.
Je weet wel de mensen van hier naast.
Nou die zijn meteen weggegaan toen ik op mijn weg was naar Nederland. Ze zijn naar Canada of zoiets wat ik hoorde van Owen.
We liggen nu op de bank en Owen is met mijn haren aan het frunniken wat kriebelt. Ik por hem in zijn zij en hij maakt een instemmend geluidje en gaat verder met frunniken.
Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen.
Owen slaat beschermend zijn armen om me heen en drukt zich dichter tegen me aan.
Ik hoor hem nog wat mompelen wat ik niet kan verstaan doordat ik weg dompel.
~
De volgende morgenIk en Owen worden Rus wakker gemaakt door geschreeuw.
Het klinkt als een wat oudere stem dus het zullen zijn ouders vast zijn.
Ik open langzaam mijn ogen en zie twee verwarde ouders naar me kijken, ik glimlach zwak en por Owen waardoor hij zich omkeert en we van de bank vallen.
"Uhhh wat doen we op de grond "
Zegt hij half slapen, ik grinnik en duw hem van me af.
"Jij rolde om sukkeltje "
Hij grijnst en geeft me een kusje op mijn lippen.
"Maar wel jou sukkeltje "
Ik glimlach en we kijken daarna zijn ouders aan die met hun mond open aan het staren zijn.
"FINALLY ze zijn samen "
Zegt nou eigenlijk eerder schreeuwt zijn moeder van vreugde.
"Nouuuu"
Zeg ik express, ze stopt met springen en kijkt ons serieus aan.
"Is rowen niet real "
Zegt ze betreurd.
"Heb je ons geshipt "
Zeg ik lachend, ze knikt trots en kijkt ons verwachtingsvol aan.
"Nou Owen hier heeft me nog niet echt gevraagd dussss "
Ik kijk hem grijnzend aan en zijn moeder geeft hem een tik tegen zijn hoofd.
"Je moet haar wel vragen sukkel "
Hij lacht en gaat met zijn hand over zijn nek en kijkt zijn ouders ongemakkelijk aan. Ik geef hem een kus en sleep hem mee naar boven.
Ik pak een wijd shirt van hem en een joggingbroek en loop naar de badkamer. Ik kleed me om en loop de badkamer uit.
OMG hij staat in zijn boxer en dit is echt zo got damn hot.
Fuck. Sinds wanneer zeg ik dit soort dingen.
Ik geef mezelf een facepalm en ik hoor Owen grinniken.
"Was je aan het genieten van mijn prachtige lichaam"
Ik kijk hem fronsend aan en kruis mijn armen voor mijn borst.
"Niet arrogant worden hè want ik kan zo het vliegtuig terug nemen "
Zeg ik op een serieuze toon maar zo bedoel ik het helemaal niet.
Hij knikt verslagen maar ik geef hem een speelse duwtje.
"Dacht je dat ik serieus was, want ik ga echt niet terug, alleen voor mijn best friend maar voor de rest heb ik daar toch niks te doen "
Hij grijnst en duw me zacht tegen de muur, en drukt zachtjes zijn lippen op de mijne alsof ik van porselein ben. Onze lippen bewegen sychroon met elkaar en hij likt de onderkant van mijn lip, ik open langzaam mijn mond om hem te pesten en zijn tong glipt naar binnen en spelen een spel.
We schrikken als er op de deur word geklopt en er gekuch is te horen. We kijken beide geschrokken naar de deuropening waar zijn vader grijnzend staan.
"Ik moest jullie halen voor ontbijt "
"Volgens mij wilde je gewoon ons moment verstoren en ons verlegen maken is het niet "
Zegt Owen tegen zijn vader.
Zijn vader wrijft zijn handen kwaadaardig tegen elkaar en lacht gemeen en loopt dan de trap af. Gekke man.
Nadat we ontbeten hebben gaan we boven op bed liggen, en kijken we een Disney film.
We liggen in een rare houding en ik moet er eigenlijk wel om lachen.
Hij woelt met zijn handen door mijn haren en begint het om zijn vingers te draaien.
"Is er iets Owen"
Hij zucht en ik kijk hem aan.
"Jaaaaaaaaaaaa "
Zegt hij overdreven lang.
"Waaat isssss eerrrr dannnn "
Vraag ik op zijn manier, hij grinnikt en geeft een kusje op mijn neus.
"Ik ben aan het bedenken hoe ik dit mooie meisje op mijn borst het beste kan vragen"
Ik grijns en geef hem een kusje op zijn neus en ik laat mijn hoofd weer op zijn borst rusten en staar naar de tv, ik volg het hele verhaal niet meer maar dat boeit me niet.
Ik check mijn social media op mijn mobiel en meteen krijg ik sms'jes van Nathan,Logan en van een onbekend nummer.
Nathan.
Roxanne waar ben je
Kom terug nu !!
Waar ben je verdomme!!!
Roxy pa bedoelde het niet zo
Logan.
Ik heb gehoord wat er gebeurd is, je belt me wel hè kleintje ?
Waar zit je eigenlijk, NIEUWSGIERIGHEID HEERST!!
Onbekend.
Hè Roxy, reece hier
Je familie is bezorgt, kom terug Please
Kom terug nu!!
Okeyyy Logan is een schat en die andere twee mogen oprotten want ik kom niet terug. Maakt niet uit hoelang ik hier blijf, als ik maar bij hen weg ben.
Ik weet dat het echt idioot klinkt hoor, al dit gedoe. Maar als je me eruit stuurt dan ga ik ook maar dan kom ik ook niet meer terug.
En of ik echt bang was. Ja. Ja eigenlijk wel. Ik ben bang voor mijn vader dat hij hetzelfde doet. Waarom ik niet bang ben voor Logan of Owen. Nou dat komt omdat ik me bij hen veilig voel en dat ik ze vertrouw.
En inderdaad ik vond Owen al een tijdje leuk maar ik ben zo koppig om dat lekker niet toe te geven en nu. Nu lig ik op zijn borst te piekeren over van alles en nog wat.
~
Sorry dat dit hoofdstuk iets korter is maar ik wist niks meer te verzinnen, maar wat ik even mee wilde delen is dat het volgende deel een tijdsprong word van een paar jaar, en dan zal ik uitleggen wat er allemaal is gebeurd in de tussen tijd.👋🏻👋🏻
JE LEEST
My Neighbour Mr.Ego
Teen Fiction|| Deel 2 van de tweedelige boekserie Badboy || A/N : Het boek kan te volgen zijn zonder het eerste deel gelezen te hebben, maar ik raad je aan om het wel te doen aangezien de verhaallijnen dan duidelijker zullen zijn. Maar dat heb je zelf in de ha...