Hoofdstuk 15

1K 51 29
                                    

P.o.v. Roxanne

ik heb net een geweldig entree gemaakt op school, ik kwam weer eens aan scheuren op mijn motor en ik werd weer eens aangestaard.

Ik prop de boeken die ik niet nodig heb in mijn kluisje en ook mijn helm. Als ik mijn kluisje dicht sla hoor ik het echoën in de gang, iedereen is stil en kijkt aandachtig naar iets in de gang.

Er komt een groepje jongens aan lopen en ze stoppen voor mij.

Een van hen zet ruw zijn hand tegen de kluisjes om een dramatisch effect te geven maar ik geef geen kick, ik zie in zijn ogen dat hij een beetje verrast is, maar ik word niet snel bang van dit soort idioten.

"Je gaat je motor van mijn parkeerplaats halen "

Zegt hij met de nadruk op "mijn" ik kijk hem verveeld aan en kruis mijn armen voor mijn borst.

"En wat als ik dat niet doe "

Vuur ik terug, wat hij blijkbaar niet verwacht had.

"Dan zal je leven hier op school een hell worden "

"Gast je moet wat beters verzinnen want mijn leven was al een hell dus erger dan dat het al is kan niet "

Ik geef hem een klopje op zijn schouder en loop door de gang, ik word angstig aangestaard door verschillende mensen. Jongens en meisjes.

Ik loop schouderophalend naar mijn klas lokaal en ik plaats mezelf achterin in de klas. Ik check mijn social media, alleen het word verstoord door een hand die op de tafel word gezet.

"Luister eens goed dametje, je kan hier niet naar binnen lopen en mij zomaar voor schut zetten voor de hele school "

Probeert hij dreigend over te komen.

"Nou volgens mij kwam ik toch echt door de hoofdingang naar binnen en heb ik je voor schut gezet, dus ja, ja dat kan ik "

Hij keek me woedend aan en hij opende zijn mond om iets te zegen maar sloot hem al snel. En hij ging zonder pardon naast me zitten, de twee andere jongens voor ons zitten en ik werd de hele tijd boos aan gestaard. Ik negeer ze volkomen en ze beginnen een gesprek. Ik luister gewoon aandachtig mee naar hen gesprek.

"Gast waar blijft Nathan, hij is laat "

"Weet ik veel , hij is vast weer een meisje aan het fixen "

Ik sla uit het niets mijn hand op tafel en het word meteen stil.

"Dusss mijn broer is een player "

Ik word raar aangestaard.

"Sinds wanneer heeft Nathan een zus "

"Sinds ik geboren ben slimmerik alleen was ik bij een andere familie "

Er valt een stilte en ondertussen is eigenlijk de hele klas al gevuld met leerlingen. Ik word jaloers aan gestaard door van die Barbie poppen maar ik kijk ze kil aan waardoor ze gouw weg kijken. De leraar begint de les en we moeten een voorstel rondje doen, de jongen naast me heet dus Luke.

Hij heeft donkerblond warrig haar en fel groene ogen.

De andere twee jongens heten, Sander en Chris.

Sander heeft zwart haar dat netjes in model is gebracht en hij heeft donkerblauwe ogen.

Chris heeft licht blond haar (bijna wit) en groene ogen met een grijze gloed erin.

Als ik aan de beurt ben word ik vooral aangestaard door Luke, Sander en Chris. Ik rol met mijn ogen en ga weer op mijn plaats zitten. Luke legt meteen zijn hand op mijn been en hij is niet normaal dicht bij mijn lady Part. Ik pak met pen en steek hem in zijn hand waardoor hij hem er meteen af laat glijden. Ik kijk hem grijnzend aan en ga verder met mijn werk.

My Neighbour Mr.EgoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu