Hoofdstuk 4

1.2K 59 23
                                    

P.o.v.  Owen

Haar mooie ogen waar je in kan verdrinken. Haar leuke stem die kil en koud klink maar je er toch een vrolijke toon in kan horen. Haar kleding die grouw en donker is, maar je haar mooie rondingen er goed in kan zien. Haar make up dat niet te veel maar precies genoeg is.

Haar vreselijke zus die mijn aandacht probeert te trekken. Die te korte kleding draagt waardoor ze op een slet lijkt. Haar vreselijke akelige stem dat zeurt en zeurt over hoe vervelend haar zus is. Je zou bijna zeggen dat ze elke dag ongesteld is aan gezien al de tijd zeurt.

Ik staar al een tijdje voor me uit en mijn moeder zwaait voor mijn gezicht waardoor ik schrik.

" wat is er mam"

" je denkt te veel na en ik wil weten waarover "

" het buurmeisje "

" bedoel je Roxanne of die slet "

" Roxanne "

" ze is een lief meisje, ik weet het zeker"

" dat is waar, maar ik wil weten wat haar dwars zit en hoe ik haar kan helpen "

" oeehh mijn jongen is verliefd "

" nee niet waar "

" ik merk het aan je Owen dus ik wil niet dat je liegt "

" oké het is waar "

Ze pakt mijn handen, en meestal als ze dat doet gaat ze iets zingen wat je het duidelijk moet maken wat je moet doen.

She' talking to angels

Counting the stars

Making a wish on a passing car

Ze duwt met haar vinger tegen mijn borst op de plek waar je hart zit.

She's dancing with strangers

She's falling apart

Waiting for superman

En weer drukt ze tegen mijn borst

To pick her up

In his arms

Ze bedoeld dat als ik haar wil dat ik mijn uiterste best er voor moet doen, want ze is moeilijk te bereiken dus ik moet mijn best doen. Voor haar. Voor mij.

Mijn vader staat in de deuropening en kijkt ons met opgetrokken wenkbrauw aan en mijn moeder sleurt hem mee aan zijn arm. En toen stond ik weer alleen in mijn kamer.

Misschien moet ik maar naar werk gaan. Voor afleiding.

Ik stap mijn auto in en rijd naar het modellenbureau, ik had een nieuwe outfit nodig voor de foto shoot van morgen dus dan kan ik die mooi even laten afmeten.

Als ik aankom staan er al heel wat gillende meidenboek de deur maar gelukkig dat mijn bewaking ze tegen houd anders had ik nu op de grond gelegen. Ik loop naar binnen en meteen komt Stephanie op me af lopen.

Ze is een mooie vrouw van ongeveer 24 jaar en zei zorgt voor mijn kleding samen met Bert, hij is een 30 jarige man en die houd altijd wel van praatjes maken. Gelukkig is Stephanie niet zoals die gillende wijven en probeerde ze me ook niet te versieren.

My Neighbour Mr.EgoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu