Hoofdstuk 21

1K 51 9
                                    

Half jaar later

P.o.v. Roxanne

Owen zei dat ik om 7 uur precies in de avond op het strand moest zijn, en ik zit hier nu al een kwartier te wachten en nog steeds is hij er niet. Ik word erg ongeduldig en begin met mijn handen in het zand te woelen. Na nog een kwartier gezeten te hebben wil ik weg lopen maar ik hoor luid getoeter van een auto en ik zie koplampen in de verte schijnen. Ik blijf uit nieuwsgierigheid staan en als de auto voor me stopt, stapt Logan uit en doet een blinddoek bij me om en zet me in de auto.

"Logan je bent stom"

"Hoezo dat?"

"Je was te laat sukkel"

Hij zucht luidruchtig en ik ga wat beter zitten op de autostoel en ik voel de auto wegrijden. Ik zie niks en het geeft me een vervelend gevoel. Op een gegeven moment stopt de auto en word ik eruit getild en weer in het warme zand gezet. De blinddoek gaat af en ik kijk verwonderd om me heen. Er staat een mooie bloemen boog waar Owen onder staat in pak. God damn hij is sexy. Het pad naar de bloemen boog ligt vol met roze blaadjes. Ik loop naar Owen toe en kijk hem vragend aan.

"Als je me nu gaat neerschieten of zo dan schop ik je als ik dood ben"

Zeg ik grappend, maar hij blijft me met een kleine glimlach aan kijken. Hij gaat op een knie en meteen vullen de tranen zich in mijn ogen.

"Roxanne coldblood wil jij met me trouwen"

Hij kijkt me aan met een hoopvolle blik en schud langzaam nee. Wat ben ik toch gemeen. Zijn blik word serieus en hij kijkt me verdrietig aan.

"Ik wil dolgraag met je trouwen "

Zeg ik en spring in zijn armen, hij is nog steeds een beetje verbijsterd maar knuffelt terug.

"Roxy je bent gemeen"

"Weet ik toch"

Hij drukt zijn zachte lippen op de mijne en ik kus hem liefdevol terug.
~
Dag van de trouwerij

Ik ben zenuwachtig als fuckt en hier sta ik dan in mijn zwarte trouw jurk. Yup. Ik wilde iets origineels dus wat dacht je van een zwarte trouwjurk. Ik zag hem hangen als enigste in de etalage en ik was meteen verkocht.

Owen zijn moeder helpt me om de rits van achter dicht te maken. Ik draai me om en geef haar een knuffel. Ze haakt mijn arm in de mijne en gaat voor de grote deuren staan. Ze worden langzaam geopend en Owen zijn moeder geeft me over aan Logan die me breed glimlachend aan kijkt en naar het altaar loopt. Ik kijk de zaal rond en zie mijn ouders en broer zitten. Ik had het afgelopen half jaar alleen contact gehad met mijn broer en mijn ouders konden de pot op maar Owen wilde dat ze er bij waren dus ik had niet veel keus meer. Ik ga voor Owen staan en pak zijn handen vast en knijp er zacht in,hij geeft me een bemoedigende glimlach en pakt dan de microfoon om zijn woordje te doen.

"Lieve Roxanne
Toen ik je voor het eerst zag was ik meteen verliefd op je mysterieuze uiterlijk en gedrag. Ik geloofde eerst niet in liefde op het eerste gezicht maar het blijkt dat het toch wel gebeurt is. Ik kon mijn ogen niet van je af houden en ik moest veel moeite doen voor je want god wat ben je een pittige dame. Ik voelde me rot toen je naar Nederland moest en uiteindelijk heb ik je toch weer opgezocht en zijn we de afgelopen 2 en half jaar onafscheidelijk geworden, soms kwam Logan langs en stal je dan voor een hele dag en ik hield het niet uit dus ik heb hem soms uitgescholden maar hij vond het alleen maar grappig dat ik zo jaloers was terwijl ik dondersgoed wist dat Logan ook een vriendin had. Toen ik je vroeg om met me te trouwen schudde je nee en ik voelde me echt boos en verdrietig maar toen je zei dat je dolgraag met me wilde trouwen wist ik dat je een enorme lolbroek was geworden en het grappig vond om me in maling te nemen. En door al die herinneringen en mooie momenten ben ik blij en dolgelukkig dat ik je straks me mijn vrouw kan noemen"

De tranen rollen bij mij maar ook bij Owen over zijn wangen. De man die ons in hechtenis brengt begint.

Wil jij Roxanne coldblood de heer Owen shay als wettige echtgenoot.
Wat is hierop uw antwoord.

"Ja ja ja ik wil "

Schreeuwde ik dol gelukkig.

Wil jij Owen shay de dame Roxanne coldblood als uw wettige echtgenote.
Wat is hierop uw antwoord.

"Ja ik wil"

Dan verklaar ik jullie nu man en vrouw. U mag de bruid kussen.

Owen wacht geen enkel moment en drukt zijn lippen op de mijne en haalt ze er daarna van af en kijkt me met glinsterende ogen aan.

Een nieuw begin van een nieuw leven staat op ons te wachten.

THE END

~
Ik hoop dat jullie dit boek leuk vonden en ik heb ook erg gelachen om de reacties die ik kreeg. Ik wilde de diegene ook bedanken voor die grappige reacties.

Ik vond de reacties echt leuk en moest vaak lachen. Door jullie agressieve gedrag 😏

Ik wil jullie gewoon bedanken voor de steun en voor alle reads en de stemmen.

BEDANKT!!!

P.s: ik heb ook nog een verrassing maar dat komt later 😈

En zieSaartje waag het om het te verraden anders doe ik je wat 😂😂

My Neighbour Mr.EgoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu