Sziasztok :) Előszőr is ne haragudjatok, hogy eddig nem folytattam a történetet, még tart a vizsgaidőszakom és rájöttem, mellette nem megy gyakran az írás :/ szóval ezért most dupla rész lesz :D
Jó olvasást továbbra is mindenkinek ;)
Nem találtunk kiutat. Adam-re néztem, de enélkül is tudtam, ennyi volt.
- Ezt elcsesztük. - gondoltam magamban.
Miután körülvettek minket, két-két erős kéz megragadott mindkettőnket majd hosszú métereken keresztül csak vonszoltak minket, miután egy hatalmas pofont lekevertek nekünk, mert nyilván szabadulni akartunk az őrök szorításából.
A tömeg zúgolódott, mert nem értettek egyet ezzel a bánásmóddal. Megpróbáltak nekünk segíteni, de őket is pofonvihar érte.
- Menjetek arrébb! - ordították az őrök.
Nem tudom, mennyi ideig tartott az eszméletvesztésem, de mikor újra kinyitottam a szemem, rácsok néztek vissza rám.
- Mi a fene... - mondtam.
Körbe néztem és megállapítottam, hogy egy igen rendes cellában vagyunk. Nem egy sima rácsos ágy volt valami gagyi matraccal, mint néhány hazai börtönben. Szóval abszolút emberhez méltó körülmények voltak.
- Még tisztálkodósarok is van! - adtam hangot a meglepődésemnek.
Erre Adam mocorogni kezdett. Gyorsan odamentem hozzá, mert láttam, hogy engem keres a szemével.
- Szia. - kezdtem mosolyogva. - Minden oké?
- Igen...bár mégg sajog rgy kissé az arcom, de asszem megmaradok. - mondta végül széles mosoly kíséretében Adam. - Uhh hol a fenében vagyunk?
- Egy rendes cellában. Egy nagyon rendezett cellában. Ennyire komfortosat én még esküszöm nem láttam.
- Ja de kicsit olyan, mint a gumiszoba (elmegyógyintézetben - a szerk.), nem lehet átlátni a szomszédba. Zavaró, hogy ennyire el vagyunk szeparálva mindenkitől. - mondta keserűen Adam.
Rásandítok, majd előtőr belőlem a röhögés. Egyre erősebben. Végül már Adam sem bírta tovább és ő is velem nevetett.
- Jesszusom, mit gondoltunk mi, hogy mi a szart csinálunk majd itt? - kérdezte Adam a röhögéstől. - Tiszta őrültekháza.
- Akkor jó helyen vagyunk. - válaszoltam vigyorgások közepette.
- Hallod Alice; nagyon bátor voltál, a helyedben nem biztos, hogy így neki tudtam volna támadni annak a kettőnek. - mondta engem nézve Adam. - Tudod mit? Gyere ide.
Odatelepedtem mellé, ő pedig átölelt. Mennyire jó volt azok után, hogy min mentünk keresztül. És még nem tudhattuk, mi lesz ezután.
Gondolatainkból két ismerős hang szakított ki.
- Szóval ébren vagytok. Minő meglepetés. - mondta gyúnyosan Clover.
Nyoma sem volt a hangjában a korábbi kedvességnek.
- Mit akartok tőlünk? - kérdeztem a szokásos flegma stílusomban.
- Nem vagy abban a helyzetben, hogy pofátlanul válaszolj. Inkább el kéne azon gondolkozni, hogy mit miért tesztek. Az iménti események komolyan elgondolkodtattak minket a további sorsotokat illetően. - kezdte fenyegetve Clover. - És az még hab a tortán, hogy kém is volt közöttünk.
Ekkor Tianak mellélépett és rátette a kezét Clover vállára.
- Ezt talán mégsem kéne... - kezdte, de Clover leállította.
- Nehogy már még meg is szánd őket! - fordult ingerülten Clover Tianak felé.
- De! És ezt halálkomolyan mondom. Senki nem ért vele egyet ugyanis. Míg ide lettek hurcolva, számtalan kísérlet irányult arra, hogy megszöktessék őket, de nem sikerült. - vette fel a kesztyűt Tianak.
- Ezek kezdenek összeveszni... - súgtam oda Adam-nak. - De ez csak a mi malmunkra hajtja a vizet.
Ő egy apró bólintással válaszolt, mert nem akartuk felhívni magunkra a figyelmüket.
Eközben a két vezető veszekedése kezdett elfajulni. Majd Tianak elbődülése riasztott fel a félálmomból.
- AZT AKAROD, HOGY PUCCSOT HAJTSANAK VÉGRE ELLENÜNK? TÉNYLEG EZT AKAROD?! - küvöltötte a maradék nyugalmát elveszítve Tianak. - Azt hittem, hogy nem akarsz általanos pánikot. Vagy ami még rosszabb, kinyíratni magunkat.
- Ilyennek ismersz? - kérdezte provokatívan Clover.
- Nem. De rá kellett jönnöm, egyáltalán nem ismerlek. Ami szégyen annak tekintetében, hogy 700 évet lehúztunk egymás mellett. - mondta lenyugodva de annál csalódottabban Tianak.
- De akkor sem adjuk meg magunkat! Ne akarj hősködni! - majd felénk fordulva, de Tianak-nak címezve csak ennyit mondott Clover - Gyorsan véget kell vetnünk ennek a problémának, ami duplán sújt bennünket.
Azzal vetett még egy lesújtó pillantást Tianak-ra és elviharzott. Tianak még mondani akart nekünk valamit, de végül meggondolta magát és ő is elment.
- Ezzel most mit akart mondani? - töprengtem.
- Csak a biológiai fegyverük maradt a balhé után. - válaszolt nekem Adam.
Felnéztem és egy aggódó szempárral találtam magam szemben, mintha mondani akarna valamit.
6. Fejezet vége
YOU ARE READING
Elvetett Terv
Science Fiction2020-ban járunk, az emberiség évtizedek óta nyitogatja szárnyait az ismeretlen világűr felé, rengeteg felfedező műholdat küldtünk pályára, csak eközben megfeledkezdtünk valamiről.......még pedig égi kísérőnkről, a Holdról. Ez a titokzatos társunk ta...