Az ember szereti magát erősnek hinni. Bízni abban, hogy majd biztosan mindent meg fog oldani. Úgy, ahogyan azt eltervezi.
Csakhogy a valóság ennek a szöges ellentéte.
Esküszöm, ilyen elborult tervet még nem hallottam. És én amilyen hülye vagyok, vállaltam az állapotom ellenére a terv rám eső részét. Pedig megpróbáltak visszatartani.
A saját életem fontosságát sokszor elbagatelizálom, de senki máséra nem lennék képes. Éppen ezért állt meg bennem az ütő, amikor apa Adam-et osztotta mellém felderítőnek.
- Apa, ezt te sem gondolhatod komolyan?? Adam baromira sebezhető miattam. - magyaráztam kissé ingerültem apunak.
- Pont, hogy ő a legjobb melléd szívem. Senki másra nem bíználak szívesebben nála.
- Kösz, de ez akkor is egy idióta ötlet.
Csakhogy értsétek, miről beszélek, elmesélem.
Azt az ökörséget találta ki, hogy egy kisebb űrsiklóval menjünk vissza előszőr mi ketten, felderíteni a terepet, egyben csalinak használva minket, előcsalogatva ezzel a rosszfiúkat. Nem tom mit vár ettől.
Ja meg nem akarok megint azzal a ribanccal találkozni. Engem jobban érdekel Strooper kapitány. Na azért az odabasz.
Egy pár másodpercig szúrós szemmel néztem apura, aztán Adamhez fordultam.
- Na gyere menjünk akkor, ne vesztegessük az időt. Minden perc számít.
Magunkhoz vettünk minden szükséges eszközt és éppen szálltunk volna be a hajóba, amikor egy női kéz állított meg.
- Alice, könyörgöm találjátok meg a férjemet, ha nem élve akkor legalább a testét. - nézett rám Mrs. Strooper.
- Nyugodjon meg, mindent megteszünk ennek érdekében.
Beszálltunk, elfoglaltuk helyünket a vezérlőpult mellett, majd gyújtást adva a hajtóműveknek elindultunk.
Pillanatok alatt visszaértünk. Puhán landoltunk a felszínen, a legkisebb zajt keltve.
Odamentem a bejárathoz megpakolva minden szükséges cuccal, ahogyan Adam is, majd kiléptünk a holdra.
Felmentünk egy kis dombra, hogy jobban szemügyre vegyük a horizontot.
Nagy hiba volt.
16. Fejezet, 1. Rész vége
Sziasztok :) Ez most egy rövidebb rész lett, mert kettőből fog összeállni, úgyhogy igyekszem hamar hozni a második részt.
# Bella #
ESTÁS LEYENDO
Elvetett Terv
Ciencia Ficción2020-ban járunk, az emberiség évtizedek óta nyitogatja szárnyait az ismeretlen világűr felé, rengeteg felfedező műholdat küldtünk pályára, csak eközben megfeledkezdtünk valamiről.......még pedig égi kísérőnkről, a Holdról. Ez a titokzatos társunk ta...