*Álom*
Valamibe kurvára bevertem a fejemet. Anyád de fáj...csak villódzó fényeket láttam.
Az életem egy-egy részlete volt a pillanatnyi felvillanásokban. Hol a holdraérkezésem, hol a barátom és apám viszontlátása...
Végül anyám is megjelent a végén.
Anya...de rég láttam őt...
Valami visszarángatott a valóságba. Rengeteg hang cikázott össze-vissza körülöttem.
4 kar azonban kivált a tömegből és engem tartott.
Valami fehérség vett körül. Pislogtam párat és egy orvosi szobának tűnő valamibem voltam. Épp tettek át a hordágyról egy normál ágyra.
- Alice! Végre felébredtél! - mondták ketten egyszerre felettem.
Izgatott susmorgás kezdődött ezekre a szavakra.
Adam és apa. Ők voltak azok, akik örömükben majd kiugrottak a bőrükből.
De ez még mindig nem magyarázza, hogy hol a picsában vagyok.
- Hali! - próbáltam lazának tűnni a rohadt nagy fejfájásom mellett. - Hol vagyok és egyáltalán miről maradtam le?
A fiúk összenéztek körülöttem és nehezen de válaszoltak.
- Kicsim, az űrhajón vagyunk. Az itteni orvosi szobában vagy. - kezdte apa, de én közbevágtam.
- És mióta? Meg egyáltalán még a Holdon vagyunk?
- Körülötte keringünk, mert egyenlőre nem tudjuk biztonságosan elhagyni a keringési pályát.
- De miért? (nem Fluimucil Ábel referencia nyugi :D - a szerk.)
- Mert - itt vett egy nagy levegőt - lehet közöttünk áruló, aki álcázza magát, így eddig nem szúrtuk ki. És 2 napja vagy itt.
Oh. Baszki. Mi a szöszről maradtam vajon le?
- Ööö és volt valami addig, amíg ki voltam ütve?
- Időben értünk oda, hogy kihúzzunk Claire markaiból, de sajnos ahogy kirántottunk a kezei közül, elestél és beverted a fejedet.
- Ja az még megvan...
- Utána semmi?
- Utána semmi. A nagy szaros semmi. Vagyis azt hittem, mert átéltem valami furcsaságot.
Két kedvencem kérdőn nézett rám.
- Ezek szerint rémálom volt. "Álmomban" Claire elkapott és az űrhajóba vonszolt, majd mikor felébredtem a kábulatból, egy régi ismerőssel futottam össze.
- Kivel? - kérdezte apu.
- Strooper kapitánnyal. Ami fizikai képtelenség, miután a saját szemeimmel láttam a holttestét.
Ebben a pillanatban akkora kurva nagy csend támadt a gyengélkedőn, hogy én is csak néztem körbe hogy mi van. Aztán rájöttem, hogy valszeg mindenki hallotta, amit mondtam.
- De valami nyomorék zombiszerű alakban. - egy pillanatra elgondolkodtam, majd apuhoz fordultam. - Ugye ez csak egy rémálom volt és semmi nem vált valóra belőle...ugye nem??
Ekkor kivált a tömegből egy középkorú nő arca, majd az ágyamhoz lépett.
- Sajnálattal kell közölnöm veled Alice, de ez a része igaz. De mi csak erre utaló jelekkel találkoztunk.
Szemöldökráncolva nézek a nő szemébe.
- Hmm nem ez volna az első eset, hogy valami mégis valóra válik. Ön annyira ismerős nekem...asszem egy kis igazolványkép méretű fotóról...ha Ön az akinek gondolom, akkor...
- Akkor jól gondolod. Mrs. Strooper vagyok, az orvosod és...Travis özvegye.
Hu bazdmeg. Valahogy sejtettem, hogy erre a találkozásra egyszer sor fog kerülni.
- Álcázta magát és kutakodott a férje után?
- Igen...tudnom kellett, hogy mi történt vele. Most pedig az hogy te láttad is, igaz csak az álmodban, az számomra felemelő érzés...talán még nincs veszve minden... - válaszolt szomorúan Mrs. Strooper.
- Sajnálom, jó ember volt. Sőt a legjobb! De ha viszont is látná, nehogy azt higgye, hogy az olyan jó lenne...mint a Frankenweenie című animációs filmben, ahol kb. majdnem zombi lett a kutya. Elnézést a filmreferencia miatt, de másképp nem tudtam volna leírni a dolgot.
Mrs. Strooper bólintott egy aprót és visszatért a munkájához. Nem bírt tovább erről beszélni. Biztosan fájdalmas sebeket szakított fel benne, amit mondtam.
Francba már a sok szarral! Miért nem tud a jó isten többszőr szerencsét hozni?! Kikészít ez az egész dili.
Haza nem mehetünk, a Holdra vissza szintúgy nem, szal patthelyzet van.
Szóval ilyen az, amikor az ember be van szívva. Ez a fura, eufórikus állapot. Megrémít már maga a feltételezés is, hogy két halottnak hitt ember is él, bár szó szerint véve egyik sem az, de...
Nagyobb szar van mint eddig bármikor.
Anyura gondoltam, hogy lenyugtassam magamat. Anyu...annyira hiányzol.
- Bárcsak újra láthatnám...
15. Fejezet vége
Hali itt az újabb rész emberek :) :) remélem tetszik, mert hamarosan véget ér a történet...
# Bella #
YOU ARE READING
Elvetett Terv
Science Fiction2020-ban járunk, az emberiség évtizedek óta nyitogatja szárnyait az ismeretlen világűr felé, rengeteg felfedező műholdat küldtünk pályára, csak eközben megfeledkezdtünk valamiről.......még pedig égi kísérőnkről, a Holdról. Ez a titokzatos társunk ta...