"Οοο έλα τώρα Λουκά θα σε κερδισω."ακούγεται η φωνή του μετα απο το τηλέφωνο.
"Σκάσε ξέρεις ότι μισώ να με φωνάζουν έτσι μην το κάνεις επίτηδες.Προκαλείς την τύχη σου."του φωνάζω πίσω.Μα είναι χαζό το παιδί ξέρει πως παντα κερδίζω.Ώρα να κόψω δρόμο.Μαρσαρω και στριβω Αριστερά παντα πιάνει το κολπάκι.Αλεξ τώρα θα φας την σκόνη μου.
Λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό και βλέπω ακριβώς πίσω μου τον Άλεξ...χαχαχ το ήξερα.Τερματιζω πρώτος και κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και πηγαίνω προς το μέρος του.
"Οο έλα τώρα ηλίθιε πόσες φορές ακόμα πρέπει να γίνει αυτό για να χωνεψεις πως κάθε φορά θα σε κερδίζω;"του λέω παιχνιδιάρικα.
"Βλακα μια μέρα θα χάσεις ο ρικι λεει"
"Πραγματικά δεν μου καίγεται καρφί για το τι λέει ο φλώρος"τον διακοπτω πρώτου μου μιλήσει γι'αυτόν τον μαλακα.
"Έλα τώρα Λουκ που να το φανταζόταν ότι θα σε πείραζε τόσο πολυ"λέει και νευριαζω.
"Ηταν κανόνας.ΚΑ-ΝΟ-ΝΑΣ όποια γκόμενά αγγίζω κανενας μαλακας φιλος μου δεν γυρνάει να την κοιτάξει."φωνάζω "θυμιθητε όλοι ότι μένετε σε εμενα και έχουμε κάποιους γαμημενους κανόνες.Πρεπει να τους σέβεστε όλοι."συνεχίζω ακάθεκτα.
"Λουκ το παλιό αρχοντικό ανοικει σε όλους μας το ότι είναι γραμμένο σε εσενα εσένα δεν σημαίνει τίποτα αν θυμάσαι"μου λέει και αυτήν την στιγμή δεν ξερω πως συγκρατω τα χέρια μου να μην του σπάσω τα μούτρα.
"Οπως νομίζεις.Ξέρεις όμως ότι θα το μετανιώσεις"λέω και κάνω να φύγω αλλά με πιάνει από το μπράτσο.
"Αν είναι να με χτυπήσεις καντο τώρα."λέει και γελάω..τον κοιτάω υποτιμητικά και κάνω πάλι να φύγω "Δεν θελω μπροστά σε όλα τα παιδιά καντο εδω" λέει ξανά αλλά αυτήν την φορά επιλέγω να τον αγνοήσω και μπαίνω στο αμάξι.
Παπαρες όλοι τους δεν είναι να εμπιστεύεσαι κανέναν.Ολοι τον εαυτό τους κοιτάνε.Τα μουνοπανα.
Αστεράκι⛤
Σχολιο🗯
YOU ARE READING
feelings
Teen Fiction"Τι κάνεις εκει; Δεν σου είπα να τα κοψεις;" "Το είπες και; νομίζεις θα σε άκουγα; Τράβα στην δικιά σου θα σε ψαχνει..μην ανακατευεσαι αλλο στην ζωή μου" Και οι δύο εθισμένοι σε κάτι. Αυτός σε αυτήν.Αυτη στα ναρκωτικά.Οι ρόλοι αντιστρεφονται αυτή θα...