Κεφάλαιο 9

917 62 0
                                    

Κατεβαίνουμε απο το αυτοκίνητο και μπαίνουμε μεσα.Καθομαστε στο τραπέζι και για να μην τα πολυλογώ παραγγελνουμε διαφορα φαγητα και για το τελος φρουτα και γλυκά και τρώμε.

"Μπορεις να μου μιλησεις λιγο βαριέμαι και εσυ ολο τρως"μου παραπονιέται και συγκρατω το γελιο μου για να μην ανοίξω το στομα μου και φανεί το φαγητο.Δεν θελω να γινω αηδιαστικος μπροστα της.

"Ωραια γκρινιάρα τι θελεις να πουμε;"την ρωταω αφου εχω καταπιεί το φαγητό μου.

"Γουρουνακι μου ρε ολο τρως"λεει κοροϊδευτικά και γελάει.

"Αν ειναι να μιλησουμε για το ποσο τρωω δεν με συμφέρει ισως να ξανα μπουκοθω"λεω γελοντας αλλα και με μια δωση παραπόνου στην φωνη μου.

"Οχι οχι εντάξει λοιπον ηθελα να σε ρωτήσω θα παμε απλα για την θάλασσα και μετα θα γυρίσουμε ή θα μείνουμε στο τροχόσπιτο;"με ρωταει

"Θα μείνουμε"απανταω απλα.

"Πως σου ήρθε;"

"Σπιτι δεν μπορουμε να παμε γιατι μου εστειλε μνμ ο Αλεξ και μου ειπε πως θα ειναι εκει η αδερφή του ρικι"της λεω και στην σκεψη χαλιέμαι.

"Και επειδη ειναι εκεινη εκεί;;"ρωταει περίεργη.

"Ειχα μια περιπέτεια μαζι της και ειναι πολυ πριχτρα ασε που απο στιγμή σε στιγμή μπορεί να σου χαλασει την διαθεση με οποιαδήποτε μαλάκια θα βρει να σου πει"της εξηγώ και εκεινη γυρναει και κοιτάει αλλου.

"Αυτο ειναι ή κατι άλλο;"ρωταει και συνεχίζει να κοιταει αλλου.


"Σαν τι αλλο;;"

"Απλα αν δεν θελεις να σε δει με εμενα ή να ξέρει οτι ειμαστε μαζι μην ντρέπεσαι να μου το πεις"μου λεει και κουναω το κεφάλι μου και αρχιζω και γελαω.

"Οχι οχι δεν το ειπες αυτο"της λεω και γελαω ακομη και αυτη γυρναει και με κοιτάει"σου ειπα πως ηταν μια περιπέτεια οχι η γυναίκα μου"της δηλωνω και γελαω περισσότερο και παρασύρεται και αυτη στα γέλια.

"Απλα κανω υποθέσεις"λεει και σταματάει να γελάει και κοιταει το μικρό της κινητακι"η ωρα ειναι 3"λεει μετα απο λίγο"θα φυγουμε;"ρωταει και γνεφω.Παίρνω την απόδειξη και παω να πληρωσω.Και αφου πληρωσα κατευθύνομαι προς το τραπέζι την πιάνω απο το χέρι και βγαίνουμε εξω αλλα για ακομα μια φορα με τραβουσε σχεδον και φτάσαμε γρήγορα στο αυτοκίνητο.

feelingsWhere stories live. Discover now