Κεφάλαιο 23

704 47 0
                                    




"Μια διπλη βοτκα παρακαλω"λεω και αμεσως μου σερβίρουν το ποτο μου.Το πιάνω και το κατεβάζω μονορούφι."Ενα ιδιο παρακαλώ"λεω παλι.





"Εεε ηρεμα ακομα δεν ήρθαμε"μου λεει ο Πανος αλλα τον αγνοώ.Μου φέρνει ξανα το ποτο και το κατεβαζω ολο παλι καθως ζητάω και τρίτο.Κατεβαζω και το τρίτο και μου έρχεται όρεξη να χορέψω.Τραβαω απο το χέρι τον Πανο στην πιστα και ξεκιναω να κουνιεμαι διπλα του με βαση την ήχο καθως εχω αργήσει να τα βλέπω ολα δίπλα.Χορευουμε για αρκετή ωρα αλλα πια βαριέμαι και εχω αρχίσει να διψάω οποτε κατευθύνομαι προς το μπαρ βλεπω εκτεθειμένα 3 σφηνάκια και τα αρπαζω και τα κατεβάζω πλεον τα βλέπω ολα θολά.





"Εσυ μπαρμαν πιασε 4 σφηνάκια"του φωνάζω.





"Κοπελια μηπως δεν πρεπει να πιείς αλλο;"ρωταει ο μπρατσομενος άντρας.





"Εγω πληρώνω εδω εμπρος δωστα"του λεω και τα αφηνει μπροστα μου αρπαζω και τα πινω ενα ενα και γελαω μόνη μου.Χαχαχχα και δηλαδη τι εχει αυτη που δεν εχω εγω; Νυστάζω.





"Ελα παμε να φυγουμε"μου λεει ο Πανος και παει να τραβήξει το χέρι μου αλλα το τραβαω πισω.





"Δεν παω πουθενα εγω θα πιω"λεω μα δεν λεει κατι και με περνει σαν τσουβαλι πανω στον ώμο και βγαίνουμε απο το κλάμπ."Ασε με εγω ηθελα να πιω"φωναζω αλλα τα ματια μου κλείνουν.





ΠΛΕΥΡΆ ΠΑΝΑΓΙΏΤΗ





Φτανουμε στο σπιτι μου και εχει κοιμηθεί.Την περνω αγκαλιά την βαζω στο κρεβάτι μου βγαζω το κραγιόν ωστε να ειναι πιο πειστικό την ξεντινω και βαζω ενα σεντόνι απο πανω της ξεντινομαι και εγω και περνω το τηλέφωνο στα χέρια μου και την καλω.





"Ναι;"
"Ολα ειναι βαση σχεδίου μπορεις αυριο το πρωι να τον κανεις με καποιον τρόπο να περάσει απο εδω"
"Δεν την αγγιξες την αλλη ετσι μωρο μου;"
"Οχι μωρο μου τι λες εσυ εισαι καλυτερη τι να την κανω αυτην...εσενα η εγκυμοσύνη σου πως παει; τι κανει ο γιός μου;"
"Σου ειπα Παναγιώτη κοριτσι θα ειναι αποκλείεται να ειναι αγορι και τα παω μια χαρα ειμαι σίγουρη πως μολις σας δει αυριο δεν θα ειναι καθολου καλα οποτε ολα πανε βαση σχεδίου μωρο μου"
"Ωραια μωρο μου σε κλείνω τωρα να κοιμηθώ και εγω θα τα πουμε"λεω και κλεινω το τηλέφωνο ξαπλώνω και κλεινω τα ματια μου.





    ______________________________________

ΠΛΕΥΡΑ ΕΛΕΝ





feelingsWhere stories live. Discover now