Κεφάλαιο 3

1.2K 70 0
                                    




Μπαίνω στο μπαρ και βλέπω τον Αλεξ να με πλησιάζει.Οοο υπέροχα αυτός μας έλειπε.






"Που πηγες;"ρωταει σοβαρά.





"Ειχα μια δουλειά"απανταω απότομα.






"Μην μου πεις οτι παλι εκανες αυτο που νομίζω"λεει και εκνευρίζομαι.






"Εισαι μαλακας;Οταν σου ειπα πως τελειωσα τελείωσα τι δεν καταλαβαίνεις;"του λεω με άγριο τονο στην φωνή μου και κοιταει μπροστά.






"Οπως νομίζεις."λεει αδιάφορα που να ξερει οτι εμπλεξα με μια μουρλη που περνει αυτα που πουλουσα εγω.





"Που ειναι το αγόρι μου;"έρχετε η τζες και με αγκαλιαζει αλλα σημερα δεν γίνεται να παω σπιτι ο ρικι ο φλώρος φωναξε την αδερφή του και ειναι πολυ πριχτρα.






"Που εισαι κοριτσαρα μου;"της λεω χαζογελοντας.Στο αυτοκίνητο θα την πάω.






"Μου έλειψες"λεει αισθησιακά στο αυτι μου και νιώθω την στύση μου να εκτοξεύεται όρθια.







"Παμε"της λεω και την τραβάω.Με φιλαει και πλησιαζουμε το αυτοκίνητο χώνω το κλειδί και προσπαθώ να άνοιξω καθώς φιλιεμαι μαζι της.Μόλις τα καταφέρνω την φιλαω τελευταία φιρα και την σπρώχνω να παει στην πλευρά του συνοδηγού και αυτο κανει.Μπαινω και εγω μεσα και βάζω μπρος.






"Που θα παμε;"με ρωταει εκείνη και φαίνεται ποσο αναψοκοκκινησμενη είναι.






"Θα παμε με το αυτοκίνητο καπου ερημικά"της λεω και παταω δυνατότερα το γκάζι.






Μετα απο κανα δεκάλεπτο μπαινω σε εναν χωματόδρομο ακριβώς εξω απο την πόλη.Και σταματαω το αυτοκίνητο.






"Βγες εξω"την προσταζω και ανοίγω την πόρτα.





"Γιατι;"ρωταει εκείνη με περιέργεια.






"Θελω να σε παρω πανω στο μωρο μου"της λεω και γελαει ανοίγει την πορτα και βγαίνει.Κανω το ίδιο και φτάνω στο καπο.Την στηρίζω-στήνω εκει σκυφτή της ανεβαζω την φουστα σκιζοντας της το εσώρουχο.






"Λουκ αχ ναι"βογκαει και συνεχίζω δυνατότερα και γρηγορότερα εξάλλου δεν νιώθει αυτη με τοσους που εχει πάρει.Στην σκέψη σταματαω και κουμπωνω το παντελόνι.Αλήθεια τι γνώμη θα ειχε τωρα η Γεωργία αν με έβλεπε ετσι;Με θυμάται;






feelingsWhere stories live. Discover now