Φτάνουμε στην εταιρία και κατεβαίνει απο το αμάξι.
"Εισαι εντάξει;"την ρωτάω αλλα δεν μου απανταει και παει μπροστά.Και εγω τι ψάχνω τωρα; αφου την πληγωσα.Μπαινουμε μεσα και αυτη σταματάει και κοιταει να δει που θα παω.Προχωράω προς το γραφείο του πατέρα μου και με ακολουθεί.Μπαινω μεσα και κραταω την πόρτα ανοιχτή και περνάει και αυτη μεσα και ο πατερας μου γυριζει σε εμάς.
"Λουκα"αναφωνεί ξαφνιασμένος και κοιταει την Ελεν.
"Θα της βρούμε δουλεια στην εταιρία"του λεω και γνέφει αφου δεν προλαβαίνει να μιλήσει καθώς ανοίγει η πόρτα και πριν προλάβω να γυρίσω δυο γυναικεία χέρια τυλίγονται γύρω μου και το βλέμμα μου στρέφεται στην Ελεν που κανει μερικά βήματα μακριά μου με θολομενα ματια.
"Σου έλειψα καθόλου;"ακουω την φωνή της Γεωργίας και έπειτα περνω τα χερια της και τα κατεβάζω απο πάνω μου.
"Γεωργία σοβαρεψου"της λεω και κοιταει στιγμιαία την Ελεν.
"Εε τι δεν μπορω να ρωτήσω τον μελλοντικό μου σύζυγο αν του εχω λείψει καθολου;"ρωταει περισσότερο στον εαυτό της"χαχχαχ ναι σωστα βλακεία εκανα αυτο εννοείται δεν πρεπει να το ρωτάω" συνεχίζει και έπειτα σε δευτερόλεπτα η Ελεν εχει ανοίξει την πόρτα και εχει βγει την ακολουθώ λίγο αργά τρέχοντας για να δω που θα πάει και έπειτα την βλέπω να πέφτει πάνω σε εναν αντρα με δύναμη.Εκει σταματαω και την κοιταω που τελικά μιλάει για λίγο μαζι του κσι έπειτα αντί να φύγει απο την εταιρία πηγαίνει μαζι του προς τα μέσα.Κουνάω το κεφάλι μου για να διώξω το έντονο συναίσθημα να παω να δω τι θα κανουν μαζί και γυρναω στο γραφειο.Κοιταζω την Γεωργία να με κοιταει χαμογελώντας.
"Λοιπόν πατέρα ολα εγιναν οπως ήθελες τώρα δινετου"λεω και χαμογελάει και σηκώνεται όρθιος.
"Εχεις δίκιο γιε μου αυτο το γραφείο θα ειναι δικό σου και οτι αλλο υπάρχει στο ονομα μου θα γινει στο δικό σου ψαξε τα χαρτιά και θα δεις"λεει.Γαμωτο.Αυτο που κοροιδευα εγινα.Ενα απαίσιο μονόχρωμο κουστούμι καλύπτει τα γεματα με τατουαζ χέρια μου;Απο ποτέ έγινα εγω ετσι;Οο ελα τωρα πρέπει να σκεφτώ το μέλλον μου αλλα και το δικό της.Θα τα βγαλει περα οσο ειμαι εγω εδω μεσα δεν θα μείνει χωρίς δουλειά η Ελεν.Κατσε υποτίθεται τωρα δεν θα έπρεπε να σκέφτομαι αυτην αλλα την Γεωργία που συνεργάζομαι και με τον πατέρα της."Γιε μου με ακους;"ρωταει λιγο δυνατότερα απο οτι πριν και στρέφω το βλέμμα μου πανω του.
YOU ARE READING
feelings
Teen Fiction"Τι κάνεις εκει; Δεν σου είπα να τα κοψεις;" "Το είπες και; νομίζεις θα σε άκουγα; Τράβα στην δικιά σου θα σε ψαχνει..μην ανακατευεσαι αλλο στην ζωή μου" Και οι δύο εθισμένοι σε κάτι. Αυτός σε αυτήν.Αυτη στα ναρκωτικά.Οι ρόλοι αντιστρεφονται αυτή θα...