Κεφάλαιο 18

737 52 0
                                    




ΠΛΕΥΡΑ ΛΟΥΚ





Την βλέπω που μπαίνει στην εταιρία με τον Παναγιώτη και γελάνε αλλα αλλαζω κατευθείαν το βλέμμα μου αλλου για να μην δει πως την κοιτάω.Ανοίγει η πορτα και μονο τοτε σηκώνω το βλέμμα μου και κοιταω το σωμα της μην θέλοντας να την κοιταξω στα μάτια.





"Καλημέρα κυριε Λουκα"λεει καθως κάθεται.





"Καλημερα"απανταω"πως εισαι;"την ρωταω.





"Τι εννοείται;"ρωταει και με νευριάζει λίγο ο πληθυντικός αλλα θα πρεπει να το συνηθίσω.





"Εννοω πως εισαι Ελεν"λεω λιγο δυνατότερα.





"Καλα ειμαι κυριε Λουκα ευχαριστώ για το ενδιαφέρον."λεει και ενταξει τωρα τα πηρα στο κρανίο.





"Μπορουμε τουλάχιστον οταν είμαστε μόνοι μας να μου μιλας στον ενικό και να κοψεις αυτα τα 'Κυριε Λουκα';"την ρωταω με νεύρα.





"Λυπαμαι κυριε Λουκα αλλα δεν σας επιτρέπω να ρωτάτε πραγματα για εμενα ειμαι εδω μονο για δουλεια και τιποτα παραπάνω οποτε ας μην μιλημαμε για αλλα θέματα περα απο την δουλειά μας"μου λεει και μενω.Πραγματικα το εννοεί;"Μπορείτε να μου πειτε τι χαρτιά να υπογραψω και έπειτα να με πατε στην θεση μου και να μου δείξουν τι πρεπει να κανω και πως να λειτουργώ επιτέλους;"ρωταει παλι και πραγματικα εχω μείνει με το ποσο κρυα μου μιλάει.Ειναι πολυ ψυχρη απέναντι μου. Αλλα αυτο μου αξίζει μετα απο αυτο που της έκανα.Κουναω το κεφάλι μου καταφατικά μην μπορώντας να σταυρωσω λέξη και βαζω τα χαρτιά μπροστά της.Αφου τα υπογραψει ολα με κοιταει και χαμογελάει χαρούμενη.





"Ωραια θα φοναξω αμέσως τον Παναγιώτη μιας που κάνετε την ίδια δουλειά για να σε παει στο γραφειο σου και να σου δείξει τα παντα"λεει και γνεφει χαρούμενα.Απο το τηλέφωνο του γραφείου μου περνω τηλ στο τηλέφωνο του γραφείου του Παναγιώτη.





"Παρακαλώ κύριε Λουκα;"
"Περνα απο το γραφειο μου αμεσως σου εχω μια δουλειά"
"Μαλιστα ερχομαι αμέσως"λεει και το κλείνει.Σε λιγότερο απο 5 λεπτα ειναι εδω και χαμογελαει στην Ελεν.





"Λοιπόν θα μείνετε μεχρι το απόγευμα και θα της δείξεις την δουλειά της γιατι εγω εχω ενα σοβαρο μίτινγκ και μην φύγετε μεχρι να γυρίσω εγω πισω που θα γυρίσω κατα της 4 και στης 2 μπορείτε να κανετε αν θέλετε κάποιο διάλυμα για καφε ή φαγητό και Παναγιώτη το γραφείο της ειναι αυτο εδω διπλα. Αυτο που συνδέεται με το δικο μου με αυτην την πορτα"λεω και γνεφουν και βγαίνουν εξω.Ετσι θα μπορω να την ελέγχω.Περνω και εγω καποια σημαντικά χαρτιά στα χέρια μου και φεύγω.



feelingsWhere stories live. Discover now