Κεφάλαιο 12

912 58 0
                                    


"Κατσε και δηλαδη ετσι περνούσες τον χρόνο σου εσυ;;"ρωταει.


"Φυσικα ηταν η καλύτερη ασχολία μου"της λεω και συνεχίζει να προσπαθεί να με περασει αλλα δεν τα καταφερνει για ακομα μια φορα και αφήνει κάτω το τηλεχειριστήριο.


"Δεν ειναι καθολου ωραιο αυτο"λεει και σουφρωνει τα χείλη της και βρίσκω την ευκαιρία και την φιλαω πεταχτά.


"Για εμενα ειναι"της λεω και γελαω.

"Παιδια ελατε να φατε"φωναζει η γιαγια απο την κουζινα και βλέπω την Ελεν να τρεχει προς τα εκει πρώτη.Ακολουθώ και εγω και βλεπω ηδη να εχει καθίσει.Κοτοπουλο με πατατες μας γαμησες την μύτη γιαγια.



"Ποσο καιρο εχω να φαω απο τα χερακια σου γιαγια"δηλώνω και κάθομαι στο τραπέζι.Διπλα στην Ελεν.


"Πεντανοστιμο"λεει μπουκομενη η Ελεν και κουναω και εγω το κεφάλι μου θετικά.

_______________________________________

Ειναι 7 η ωρα και απο της 5:30 η γιαγια μου μας εχει στήσει σε δυο τύπους που μας κανουν υπέροχο και χαλαρωτικό μασαζ.Αλλα οκευ αρκετα καθησαμε εχουμε και μια ωρα δρομο και έπειτα εχω να στειλω και μυνήματα στον Αλεξ.


"Μπορείτε να φυγετε να μας αφήσετε να ντυθουμε σας ευχαριστούμε"λεω και οι δυο τύποι εξαφανίζονται.Σηκώνομαι όρθιος και ακουω την Ελεν να βγαζει ενα επιφώνημα."τι εγινε;"την ρωταω καθως την κοιταω και βλεπω πως καλύπτει με τα χερια της τα ματια της και γελάω.


"Απλα μπορεις να μην τριγυρνας ετσι"με ρωταει και γελαω παλι.


"Οχι δεν μπορω θελω να σου δειξω πως δεν σε ντρεπομαι και πως μπορεις να κοιτας ελεύθερα εμενα ετσι"της λεω και περνώ το βλεμμα μου απο πανω της αρπάζω το κινητό και στελνω μήνυμα στον Άλεξ. 'Παρε μπυρες και κατι να τσιμπήσουμε ξες εσυ' του στέλνω και επειτα του υπενθυμίζω ας πουμε 'πολλες μπυρες' και ετσι αφηνω το κινητο φοράω το μποξερ και το παντελόνι μου αρπαζω την μπλουζα και γυρνάω να κοιταξω την Ελεν.Ειναι ηδη έτοιμη η πονηρή και με κοιτάζει που φοραω την μπλούζα μου.



"Παμε μικρο;"την ρωταω και γνέφει.

_________________________

Για να μην τα πολυλογώ αφου φτασαμε ολο το βραδυ κατεβασαμε εγω στις 4 μπύρες και η Ελεν 3,5 για κοριτσι το εχει με το πιοτό.Ξυπναω το πρωί.Τι πρωί βασικα;Η ωρα ειναι 1:30 και ετσι την φιλαω στα χείλη και ξυπναει και αυτη και με κοιτάει.Αλλα κατι παει λάθος απο το παράθυρο παρατηρώ κατάμαυρο ουρανό.Οκευ το έπιασα αυτο θα πει πως μετα τα καλλυντικά της και τα ρουχα μου που θα ψωνισουμε θα παμε να φαμε και έπειτα θα παμε σινεμά να δουμε θριλερ και να ακουμε και τους κεραυνους να κοπεί το ρεύμα και να ειναι συνεχώς στην αγκαλιά μου η Ελεν.Οκευ ακούγεται κιουτ αλλα φτανει.Νομίζω πως τωρα θα ετοιμαστώ.Φοραω τα ρουχα μου και την βλέπω να με παρατηρεί.


feelingsWhere stories live. Discover now