Κεφάλαιο 11

903 60 0
                                    

"Λοιπον.....οπως σου ειπα θέλω να αναλαβεις την εταιρία γιατι εχω ήδη βγει σε συντάξη αλλα και επειδή εισαι ο γιός μου και θα πρέπει να κανεις κατι που ειναι η μεγάλη σου έκπληξη.Οταν σου πω θα χαρεις πολυ επίσης εχω να σου πω σε 1 βδομαδα ξανα ελα εδω αν δεχτείς δεν θα σε ενοχλήσω καθολου θα φυγω στο σπιτι μου στην Αμερική"λεει.



"Πολυ μπερδεμένα δεν τα λες;"τον ρωταω με νευρα"δεν μπορεις να μου το πεις τωρα που ηρθα να τελειώνουμε μια ωρα αρχύτερα;"




"Κανε αυτό που σου λεω"μου λεει ξανα στον ιδιο τονο οπως και πριν"πίστεψε με δεν θα το μετανιώσεις την άλλη βδομάδα μολις ακούσεις και δεις τι εχω να σου πω και να σου δειξω"λεει και εγω σηκώνομαι και φεύγω χωρίς να πω τίποτα.Σκατα.Σκατα ολα σκατα.Τι σκατα μπορει να θελει να μου πει;Γαμωτο.Πρεπει οπως δηποτε να παω να πιω κατι.Σε λιγότερο απο μια ωρα εχω ηδη φτάσει στο μπαρ και κατεβάζω οτι βρω μπροστα μου και ειναι ακομα μεσημέρι.Για κακη μου τύχη ηταν εδω απο πριν και ο μαλακας ο Αλεξ που μου ζαλίζει το κεφάλι.




"Λουκ ξεκολλα φτανει να πίνεις"μου λεει παλι αλλα σιγα μην ακουσω εγω αυτον.




"Ειναι μαλακας ο άνθρωπος ρε"δηλωνω στον εαυτό μου.




"Ποιος;;"ρωταει ο Αλεξ αλλα δεν του απανταω και επιμένει."Λουκ για ποιον μιλας;"λεει και νευριαζω.





"Να μην σε νοιάζει ρε"του φωναζω και σηκώνει τα χέρια ενδεικτικά πως δεν λεει κατι αλλο.

____________________________


"Ελα να φύγουμε ρε Λουκ"μου λεει στο αυτί.




"Φυγε μονος"του λεω ξανα και αυτην την φορά ολα γίνονται μαύρα γύρω μου.

_____________________________

Ανοίγω τα ματια μου και βλέπω τον Αλεξ και μια νοσοκόμα.






"Ξύπνησε ο ασθενής"λεει στον Αλεξ και γυρναει σε εμενα"και εσεις νεαρε μου αλλη φορα με μέτρο το ποτό"λεει και βγαίνει απο το δωμάτιο.




"Τι μερα ειναι σήμερα;"ρωτάω τον Αλεξ.






"Σε 5 λεπτα θα παει Τετάρτη"δηλώνει και πιάνω αμέσως το κινητό στα χέρια και βλέπω την ώρα.11:55.Γαμωτο η Ελεν.





"Πρεπει να φύγω"δηλώνω και σηκώνομαι.



"Να σε παω εγω καλύτερα;;"ρωταει και κουναω το κεφάλι μου αρνητικά."Ειναι επικίνδυνο να πας μονος δεν συνήλθες ακομα καλα"λεει.





feelingsWhere stories live. Discover now