ΠΛΕΥΡΑ ΛΟΥΚ
Ξυπναω αλλα δεν ανοιγω τα ματια μου.Το κεφάλι μου με πεθαίνει απο τον πονο μα καλα ποσο ήπια χθες;Ωραια παιρνω ανασα και ανοίγω τα ματια μου.Ε οχι δεν γινεται αυτο; Ρωτησα τον ίδιο μου τον εαυτο ποσο ήπια και μαλλον ξερω ποια ειναι η απάντηση. Η απαντηση ειναι οτι ήπια τοσο ωστε να μην θυμαμαι τι εκανα χθες βραδυ και πως κατέληξα με την Γεωργία στο κρεβάτι και το εχουμε κανει.Στασου μηπως στην ιδια θεση βρέθηκε και η Ελεν;
Μπορει και σε χειρότερη αν το σκεφτείς ειναι σαν να την εκμεταλλεύτηκε.
Πανηλιθια φωνούλα δεν σου μιλησα οποτε μοκο.Παλι μονος μιλάω γαμω.
"Πως ειναι ο άντρας μου μετα την χθεσινή νυχτα;"ακουω την φωνη της να λεει αγουρωξυπνημενη.Οκευ σκατα ειμαι.Ειμαι σίγουρος οτι δεν θα ηταν καλύτερα απο οταν το εκανα με την Ελεν.
"Ωραια"απανταω απλα και η έκφραση της αλλαζει καθως την κοιταω.
"Μονο ωραια ρε μωρο μου;Χθες μου έλεγες πως ημουν η καλυτερη απο ολες τις γυναίκες που εχεις παει ποτε στην ζωη σου."μου λεει και γυριζω αλλου καθως το βλεμμα μου αλλαζει και περνει μια έκφραση αηδίας.
"Οκευ τελος με τις βλακιες πρεπει να παμε στην εταιρία"της απανταω και σηκώνομαι απο το κρεβάτι.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
ΠΛΕΥΡΑ ΕΛΕΝ
Ειμαι ορθια στο γραφειο της Νεφέλης και περιμένω μια κουτα που ηρθε για τον Λουκ ωστε να την παω στο γραφειο και εκείνη την στιγμη τον βλέπω να μπαινει μεσα και απο διπλα του η άλλη.Παει αυτος στο γραφειο του και η αλλη με κοιταζει.
"Κυρια Ελεν σας μιλαω"μου λεει η Νεφέλη και περνώ το βλέμμα μου πανω απο την αλλη.
"Ναι Νεφέλη μου σε ακουσα"απανταω αν και δεν ακουσα τιποτα περνω την κουτα στα χερια μου και κοιταω αυτην για τελευταία φορα πρώτου ξεκινήσω να προχωράω προς το γραφείο του Λουκ.Χτυπαω και αφου μου λεει ενα 'περάστε' ανοιγω προσεχτικά την πορτα και μπαινω μεσα.Αφηνω την κουτα πανω στο γραφείο του.
"Αυτο ειναι για εσας"απανταω και νιωθω το κινητό μου να δονιτε.
"Ναι εντάξει"λεει καθως βγάζω το κινητό και αυτο που αντικρίζω κατευθείαν γεμίζει με δάκρυα τα μάτια μου."Εισαι καλα;"ρωταει ο Λουκ και ετσι τον κοιταω και τα δάκρυα μου πέφτουν απο τα μάτια μου.Και απειτα ζαλιζομαι νιωθω να πέφτω και τα ματια μου κλεινουν.
YOU ARE READING
feelings
Teen Fiction"Τι κάνεις εκει; Δεν σου είπα να τα κοψεις;" "Το είπες και; νομίζεις θα σε άκουγα; Τράβα στην δικιά σου θα σε ψαχνει..μην ανακατευεσαι αλλο στην ζωή μου" Και οι δύο εθισμένοι σε κάτι. Αυτός σε αυτήν.Αυτη στα ναρκωτικά.Οι ρόλοι αντιστρεφονται αυτή θα...