"Τι έγινε μωρο μου;"ρωταει αυτος και πια με κοιταει στα μάτια.
"Λουκ να το αφησουμε μηπως;"ρωταω διστακτικά.
"Γιατι;"ρωταει εκείνος σχετικά ήρεμα αλλα δεν του απαντάω."Γιατι;"επιμένει μα δεν ξερω τι να του πω."Μήπως ερωτευτηκες τον Παναγιώτη;"ρωταει με θυμό.
"Λουκ τι λες;"ρωταω και εγω νευριασμενα."Δεν ειναι αυτο"λεω παλι στον ιδιο τονο.
"Τοτε τι ειναι;"ρωταει και αυτος το ιδιο.
"Λουκ....πως ενιωσες οταν το εκανες με την Ηλιάνα"τον ρωταω επιτέλους αυτο που με πονά και που με βασανίζει.Μα εκείνος χαμογελάει και παει να μου βγαλει το βρακί αλλα παω να τραβιχτω και με κραταει σφιχτά.
"Μην πεις κατι..απλα για λιγο"λεει ψιθυριστά"θα σου απαντήσω"λεει και πεταει το βρακι στο πάτωμα.Μου ανοίγει τα ποδια αλλα τα κλείνω γρήγορα"οχι και αυτην την φορά.."λεει άγρια"αφεσου μωρο μου μην μου ντρέπεσαι"λεει γλυκά τωρα και μου ανοίγει ξανα τα ποδια.Βαζει το κεφάλι το αναμεσα κοντα στην περιοχή μου και ακουμπαει με την γλώσσα του εκει.Αμέσως ανατριχιάζω και παω να κλείσω τα ποδια μου αλλα τα κραταει σφιχτά και χαμογελάει.Γλύφει συνεχώς εδω και πόση ωρα και εγω δεν εχω σταματησει να περνω γρήγορες ανασες μεχρι που επιτέλους σταματαει έρχεται στο πρόσωπο μου και με κοιτάει στα μάτια και μπαίνει μεσα μου.Κινείτε αργα και νιωθω οτι θελω να φυγω απο κατω του με βασανίζει."Μωρο μου εισαι μοναδική το ξερεις;"λεει και σφυγκομαι γύρω του και τον νιώθω να περνει μια βαρια ανασα."Ξερεις οτι οταν μπηκα για λιγο μεσα της σκεφτόμουν πως ησουν εσυ;"με ρωταει και χωρις να το ελέγχω το στομάχι μου εχει γινει ενας σκληρός κόμπος."Εισαι η μονη που με κανεις να νιωθω τοσο ωραία "λεει και πλεον εχει αρχίσει να πηγαινει λίγο γρήγορα."Σαγαπαω"λεει και εκει τον αγκαλιαζω σφιχτά τοσο που του κόβω την ταχύτητα και με βασανιζει αργα πάλι."Αλλα και εσυ μωρο μου υποσχεσου μου πως δεν θα σε φυλάει κανεις σε αυτα τα χείλη"λεει και ακουμπαει τα χείλη του στα δικα μου καθως μιλάει" υποσχεσου μου πως κανεις δεν θα σε αγκιζει οπως εγω τωρα..."συνεχίζει το ίδιο.
"Μην με βασανιζεις σε παρακαλω..."λεω εγω με δυσκολία..."στο υπόσχομαι έρωτα μου"ψυθιριζω και πλεον ο ρυθμός του εχει αφξιθει.
-----------------------------------------------------------------
ΠΛΕΥΡΑ ΛΟΥΚ
YOU ARE READING
feelings
Teen Fiction"Τι κάνεις εκει; Δεν σου είπα να τα κοψεις;" "Το είπες και; νομίζεις θα σε άκουγα; Τράβα στην δικιά σου θα σε ψαχνει..μην ανακατευεσαι αλλο στην ζωή μου" Και οι δύο εθισμένοι σε κάτι. Αυτός σε αυτήν.Αυτη στα ναρκωτικά.Οι ρόλοι αντιστρεφονται αυτή θα...