Κεφάλαιο 10

959 61 1
                                    

Μπαίνω στο νερο και βρεχομαι.Ειναι αρκετα κρυο θα ελεγα.Νιώθω πως ειναι πίσω μου και γυρνάω εχει μπει στο νερο και σκύβει για να της ειναι ακριβώς στον λαιμό.Με ντρέπεται.Δεν κοιταει εμενα κοιταει το νερο και αμέσως μετα την πιανω και την γυρναω απο την μεσα πλευρά.


"Μείνε όρθια στα ποδια σου μην σκύβεις"της λεω και υψώνει αργα και εμφανίζεται το στήθος της.Τα ματια μου το κοιτανε για λιγο και επειτα ψάχνω τα ματια της αλλα δεν μπορω να τα βρω και ετσι βάζω το χερι μου στο πηγούνι της και της σηκώνω το κεφάλι.Ενωνω τα χείλη μας.


"Θα παγωσουμε"μου λεει και της χαμογελάω.


"Ενταξει μικρη δεν θελω να κρυωσεις"της λεω και εγω"απλα θελω να μου κρατήσεις το χέρι να βγουμε μαζι απο το νερο να παρουμε τα πράγματα μας να παμε μεσα στο τροχόσπιτο και να ξαπλώσουμε αγκαλιά τι λες;"την ρωταω και γνέφει.


"Νυστάζω"δηλώνει και της πιανω το χέρι και βγαίνουμε απο την παραλια μαζεύουμε τα ρουχα μας και τα κινητα και τα κλειδιά και βαζω στην λεκανι που ειχα εκει στο πλαι λιγο νερό και ανοιγω την πορτα του τροχόσπιτου.


"Ελα μπες πρωτη και παρε μια πετσετα που εχω στο πρώτο ντουλάπι αριστερά"Της λεω και υπακούει μπαινει στην λεκανι φευγει η άμμος και μπαινει μεσα και αφου το κανω και εγω μπαινω και εγω και κλείνω την πόρτα.Μου δίνει την πετσέτα σκουπιζομαι και ξαπλώνω.Έπειτα βλέπω πως δεν έρχεται και της κανω νόημα.Έρχεται διστακτικά και ξαπλώνει.Την σφίγγω πανω μου και αρχίζω να την φιλαω.

¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤
¤¤¤¤
¤¤¤
¤¤
¤

Ανοίγω τα ματια μου και θυμάμαι το χθεσινό βράδυ φιλουσα ολο το κορμί της γαμωτο.Κοιταω τα χειλη της.Θελω κιαλο.Τα ενωνω και ανταποδίδει κατευθείαν. Παω στοίχημα πως ηταν ξυπνια εδω και ωρα και απλα δεν ηθελε να με ξυπνησει και ντρεπόταν.


"Πριν ποση ωρα ξυπνησες;"την ρωταω και κοιταει αλλου.Τωρα ξερω πως σιγουρα ηταν ξύπνια.


"Εε λιγάκι"απανταει και γελαω.


"Βρε χαζο να με ξυπνάς οταν ξυπνάς"της λεω και μου χαμογελάει."Έλα να φύγουμε να αλλαξεις σημερα θα παμε στην γιαγια μου και θα σε αφησω εκει να την γνωρίσεις καλύτερα γιατι εγω εχω μια δουλειά και το βραδυ θα ερθω να σε παρω να παμε σπίτι."της λεω και με κοιταζει περίεργα.


"Λουκ δεν θελω να γίνομαι βάρος στην γιαγια σου ασε δεν πειραζει καλύτερα να μεινω σπιτι και μονη μια φορα δεν με ενοχλεί."μου λεει και κουναω το κεφάλι μου αρνητικά.


feelingsWhere stories live. Discover now