"Φεύγω"της δηλώνω μετα την ξενερα που εφαγα απο το φρενζων που με εβαλε.
"Ξεχνας κατι" λεει και σηκώνεται και μου χαμογελάει.
"Μπα δεν το ξεχασα"της λεω και την παρατηρώ καλύτερα φοραει μια φόρμα μου γκρι με μια φανέλα μου άσπρη.Την εχει βαλει μεσα απο την φορμα επειδή σίγουρα θα της έρχεται πολυ μακριά και απο τα πλαγια φαίνεται λιγο απο το στήθος της επειδή ειναι τεράστια η φανελα μου γιαυτην.Ακομα και την φορμα μου την εχει σφιχτά δεμένη πανω της αλλα και ετσι ειναι πολυ όμορφη.
"Για πόση ωρα θα με κοιτας;"με ρωταει και αλλαζω το βλεμμα μου αλλου για λιγο και ξαναστρεφομαι σε αυτην της χαμογελάω πλάγια.
"Σου πανε τα ρούχα μου"της λεω και χαμογελάει αθώα.
"Δεν ειχα κατι να βαλω γι'αυτό.."μου λεει και κοκκινίζει και οχ ειναι γλυκιά.Γιατι σκεφτομαι σαν παπαρας;
"Δεν πειράζει καλα εκανες θα παμε να αγορασεις μερικά ρούχα"της λεω και γνέφει."Αντε παμε;"την ρωτάω την βλεπω να προχωραει ανοίγω την πόρτα και περιμένω να περασει αλλα προχωράει και μου πιάνει το χερι και κλείνει αυτη την πόρτα.Κατεβαίνουμε τις σκάλες και ακουμπαει στο τοίχο και με τραβαει πανω της και ενώνει τα χείλη μας.Οι αλλοι ξεροβηχουν απο πίσω μας και με σμποχνει λίγο κρατώντας μου παλι το χερι και κοιταει τους αλλους αθώα.
"Συγνωμη δεν ξεραμε οτι θα είστε εδω"λεει ντροπαλα και με τραβαει και βγαίνουμε έξω απο το σπίτι.
"Προς τι αυτο το σκηνικό;"την ρωταω πριν βάλω το κλειδί για να ξεκλειδώσω το αυτοκίνητο.
"Θα σου εξηγήσω στο αυτοκίνητο άνοιξε"μου λεει και ξεκλειδωνω και μπαίνουμε μέσα βάζω μπρος και ξεκινάω.
"Λοιπον;"
"Λοιπον ένας απο τους φίλους σου νομίζω Μαξ τον λενε μου την επεσε καθαρα και εγω για να μην νιώθω άβολα έπρεπε κατι να κανω"λεει και κοιταζει εξω στο παράθυρο δεν λεω κατι και γυρίζει και με κοιτάει επίμονα την κοιταω και εγω στιγμιαία για να προσέχω και στον δρόμο "έχεις κοπέλα;"με ρωταει και γελάω νευρικά.
"Εγω;;εγω κοπελα;;"την ρωτάω και συνεχίζω να γελάω νευρικά.
"Τι το κακο εχει να έχεις κοπέλα;" με ρωτάει και σοβαρευω.Γιατι με ρωταει κατι τετοιο;
YOU ARE READING
feelings
Ficção Adolescente"Τι κάνεις εκει; Δεν σου είπα να τα κοψεις;" "Το είπες και; νομίζεις θα σε άκουγα; Τράβα στην δικιά σου θα σε ψαχνει..μην ανακατευεσαι αλλο στην ζωή μου" Και οι δύο εθισμένοι σε κάτι. Αυτός σε αυτήν.Αυτη στα ναρκωτικά.Οι ρόλοι αντιστρεφονται αυτή θα...