ΠΛΕΥΡΑ ΕΛΕΝ
Ξυπναω με την αναγούλα θελω να κανω εμετό και κοιταω τον Πανο διπλα μου.
"Σταματα το αυτοκίνητο θα ξεράσω"λεω δυνατα και σταματαει γρήγορα το αυτοκίνητο.Ανοίγω την πορτα και ερχεται απο διπλα μου και με κραταει και κραταει και τα μαλλια μου.Ξερναω και έπειτα με βάζει μεσα μπαινει και αυτος και ξεκιναει παλι."Που παμε;"ρωταω αδυναμα.
"Σε παω σπιτι" απανταει.Θα τον ρωτουσα γιατι και τι ακριβώς εγινε αλλα δεν εχω όρεξη για κουβεντα νυσταζω τοσο πολύ."Ελα φτάσαμε θελεις να σε παω μεσα;"με ρωταει.
"Οχι οχι μπορω απλα νυσταζω λιγακι αυτο ειναι ολο μην φοβάσαι."απανταω και παω προς το σπιτι χωρις να πω τιποτα αλλο μπαινω μεσα βγαζω τα ρουχα μου και μένω με τα εσώρουχα ζεστενομαι υπερβολικά πολυ.Αυτο ηταν δεν αντεχω αλλο κλείνω τα ματια μου.
..
...
..
."Ελεν;"ακουω την φωνή του.
"Μμμμ"μουγκριζω.
"Ειναι 4:30 σηκω να ετοιμαστεις θα αργήσουμε για το σπιτι."λεει και ανοιγω τα ματια μου και τον κοιταω.
"Τι κανεις εσυ εδω;; δεν σου ζητησα να έρθεις μαζι μου."του απανταω απότομα.
"Δεν προλαβα να σου βαλω τα λεφτα γιαυτο ηρθα θα το αγορασουμε με την καρτα μου"απανταει και δεν μιλαω παρατηρώ τι φοραω και βλεπω πως ειμαι με τα εσώρουχα.
"Γαμωτο τι εγινε χθες; εσυ με ξεντισες;"ρωταω τρομαγμένη.
"Ελεν δεν θυμασαι τι εκανες χτες;"ρωταει σοβαρός.
"Γαμωτο μου οχι"φωναζω καθως σηκωνομαι και ανοιγω την ντουλάπα αρπαζω το πρωτο τζιν που βρηκα μπροστα μου και το φοράω περνω και μια μπλουζα και μπαινω στο μπανιο πλένω το πρόσωπο μου χτενιζομαι και βγαινω και τον κοιταω.
"Μηπως να συζητούσαμε γιαυτο;"ρωταει ήρεμος.
"Δεν εχουμε να πούμε απολύτως τίποτα ειναι προσωπικό μου θεμα"απανταω"και τωρα παμε γιατι θα αργήσουμε"επιμένω και τον καθόλουθω μεχρι το αυτοκίνητο.Μπαινουμε και βαζει μπρος.
ΠΛΕΥΡΆ ΛΟΥΚ
"Που ήσουν χθες;"την ρωταω ήρεμος.
YOU ARE READING
feelings
Ficção Adolescente"Τι κάνεις εκει; Δεν σου είπα να τα κοψεις;" "Το είπες και; νομίζεις θα σε άκουγα; Τράβα στην δικιά σου θα σε ψαχνει..μην ανακατευεσαι αλλο στην ζωή μου" Και οι δύο εθισμένοι σε κάτι. Αυτός σε αυτήν.Αυτη στα ναρκωτικά.Οι ρόλοι αντιστρεφονται αυτή θα...