"Δεν θυμαμαι Λουκ.."λεω και με αγκαλιάζει.Επειτα σκύβει και πιάνει την κοιλια μου..
"Και αν αυτο το μικρο ηταν δικο μου;"ρωταει ήρεμος.
"Αν αυτο το μικρο ηταν δικο σου θα ημουν η πιο ευτυχισμένη γυναικα στον κόσμο"λεω εγω και χαμογελάει.
"Ελεν πρεπει να μιλήσουμε σοβαρα"μου λεει.
"Ελεν μωρο μου εισαι καλα δοξα τον θεο και το μωρο μας και εσυ"λεει ο Πανος και σπρώχνει τον Αλεξ πίσω.
"Αγαπη μου..."ακουω την φωνη της Γεωργίας και την βλέπω να αγκαλιάζει τον Λουκ"ειναι ενταξει ολα ετοιμάζουμε γάμο το συντομότερο και μαντεψε τι εμαθα πριν λιγο ειμαι έγκυος"λεει και τοτε χανω την οπτική μου επαφη με τον Λουκ και κοιτάζω κατω.
"Κυρια Γεωργία αυτα ειναι ευχάριστα νεα ελατε να μου πειτε λεπτομέρειες"λεει ο Πανος καθως με αφηνει απο την αγκαλια του και παει μαζι της προς τα την σκαλα.Και ακολουθω και εγω.
"Ελεν"ακουω τον Λουκ να λεει απο πισω μου αλλα τον αγνοώ.Μου ειπε ψέματα.Βλακας."Ρε Ελεν Γαμωτο"λεει ξανα και αυτην την φορά με πιάνει απο το χερι και γυρνάω αποτομα και τον κοιτάω.
"Ποτε θα γινει ο γαμος σου;Ελπίζω αυτην την φορα να καλεσεις και εμενα μην κανεις οπως σήμερα"λεω ειρωνικά και αυτος εχει ενα κενο βλέμμα.
"Σε παρακαλώ ρε Ελεν καναμε λαθη και οι δυο και.."γελαω.
"Εμ ναι ξερεις το πρωτο λαθος το εκανες εσυ.Με χωρισες χωρις να ξερω το γιατι ηρθες με εβαλες στην εταιρια μπηκες και εσυ μα καλα ειλικρινά δεν σε αναγνωρίζω δεν εισαι αυτος που γνώρισα...αλλαξες..αυτο ειναι το μεγαλύτερο σου λάθος.Εγωιστη"τον διακοπτω πριν πει κατι αλλο φευγω ακολουθώ τον Πανο που παει προς το αυτοκίνητο.Μπαινει αυτός και μπαινω και εγω μέσα.
"Παμε να διαλεξεις επιπλα για το σπιτι θα πουμε τον Λουκα να μας βοηθήσει"μου λεει και τον κοιταω.
"Δεν θελω την βοήθεια του Λουκα"λεω αποτομα.
"Την θες για να εχει καπου να μενει το μωρο μας οταν θα γεννηθεί σε ενα καλο και καθαρο περιβάλλον σε ενα τεράστιο σπίτι ωστε να μην του λείψει τιποτα"μου λεει και δεν μιλαω.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
YOU ARE READING
feelings
Teen Fiction"Τι κάνεις εκει; Δεν σου είπα να τα κοψεις;" "Το είπες και; νομίζεις θα σε άκουγα; Τράβα στην δικιά σου θα σε ψαχνει..μην ανακατευεσαι αλλο στην ζωή μου" Και οι δύο εθισμένοι σε κάτι. Αυτός σε αυτήν.Αυτη στα ναρκωτικά.Οι ρόλοι αντιστρεφονται αυτή θα...