"Σήκω Έλεν θελεις να τους εκδηκιθουμε;"με ρωτάει.και εγω ετσι οπως κλαιω τον κοιτάω και με σηκώνει στην αγκαλιά του και με αφήνει στο κρεβάτι και έρχεται απο πάνω μου"θέλεις να τους πονεσουμε και εμεις;"ρωταει παλι και με φιλαει διπλα απο το στόμα μου"θελεις αυτην την φορα να σου κανω στα αληθεια έρωτα;"ρωταει αλλα εμενα δεν μου βγαινει μίλια εχουν μεινει τα δάκρυα μου στα μάτια αλλα προσπαθω ακομα να καταλάβω τι εννοεί και πριν το καταλάβω καν εχει αρχίσει να με φιλαει αργα και βαζει τα χερια του στα μπουτια μου και σηκώνει το φόρεμα μου.
"Οχι οχι"λεω και παω να σηκωθώ αλλα δεν με αφήνει."οχι"φοβαζω δυνατότερα."ασε με"λεω και αρχιζω να κλαιω παλι καθως μου κραταει δυνατα τα χερια με το ενα του χερι και με το αλλο πλησιάζει την περιοχή μου κάτω απο το βρακί και εκείνη την στιγμή ανοίγει η πόρτα και κλείνω τα ματια μου σφιχτά.Νιώθω 2 χέρια να τυλίγονται γύρω μου και αρχιζω να ουρλιαζω καθως ειμαι στην αγκαλιά κάποιου.
"Σσσσς ηρεμησε ψυχή μου ηρέμησε"ακούω την φωνή του Λουκ και ηρεμώ δεν εχω αλλη δύναμη το κεφάλι μου ποναει απο το κλαμα και ετσι κλείνω τα ματια μου.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
."Λεγε επιτέλους γιατι της το εκανες αυτο πηγες να την βιασεις"φωνάζει ο Λουκ και ξυπνάω και τον κοιτάω.
"Ωραια λοιπον ηρθε η ωρα να σας τα πω ολα"λεει και κοιταζει εμενα η Γεωργία σηκώνεται απο την καρεκλα και τον πιανει απο το χερι και αυτος το τραβαει μακριά της"μην με αγγίζεις"της φωνάζει και αυτη τρομαζει για λιγο έπειτα επανέρχεται.
"Καλα απλα ελα για λιγο εξω"λεει και βγαινουν ο Λουκ πλησιάζει την πορτα και το ιδιο κανω και εγω.
"Τι κανεις εκει πας να τα χαλασεις ολα"
"Εσυ τα χαλασες ολα ειπες δεν θα σε ακουμπουσε"
"Μολις παντρευτηκαμε το ηθελε πολυ"
"Μπραβο εισαι καλη στις δικαιολογίες.Πραγματικά εισαι ενα τιποτα δεν αξίζεις τιποτα θα τους πω τα παντα"
"Μωρο μου σε παρακαλώ μην το κανεις αυτο"
"Με ενα μωρο μου δεν θα γλυτώσεις τιποτα.Δεν νομίζεις πως αρκετά τους κρατησαμε χωρια; Αυτοι αξιζουν να ειναι μαζι. Ξερεις οταν το κανατε ακουγε και η Ελεν και έπειτα της ζήτησα να σας εκδηκιθουμε αλλα ακομα και τοτε ενω ηξερε οτι ο Λουκας την πρόδωσε αυτη παλι δεν το εκανε.Δεν αξίζεις να εισαι καν μανα και ποσο μαλλον του δικου μου Παιδιού.Μακαρι απο την πρώτη στιγμη να μπορουσα να κατακτήσω την Έλεν αυτη ειναι σωστη Γυναίκα εσυ μοιάζεις περισσότερο με πουτανα." Ο Λουκ με κοιταζει μην πιστεύοντας αυτα που ακούει.
YOU ARE READING
feelings
Teen Fiction"Τι κάνεις εκει; Δεν σου είπα να τα κοψεις;" "Το είπες και; νομίζεις θα σε άκουγα; Τράβα στην δικιά σου θα σε ψαχνει..μην ανακατευεσαι αλλο στην ζωή μου" Και οι δύο εθισμένοι σε κάτι. Αυτός σε αυτήν.Αυτη στα ναρκωτικά.Οι ρόλοι αντιστρεφονται αυτή θα...