Κεφάλαιο 19

776 50 0
                                    






Εντάξει ειναι 10:30 και ακομα δεν ηρθε να με παρει ο Παναγιώτης.Σκέφτομαι αλλα ακούω αυτοκίνητο απο διπλα μου να κορνάρει και γελαω μπαίνω μεσα και αρχιζω την φλυαρία μου.





"Σου εχω θεμα για το δειπνο μας λοιπον θα φερω ρομαντική μουσικη που διαλεξα εγω φυσικα και επίσης κατι τελείως άσχετο μετα το δείπνο θελω να παμε και βολτα και ναι μιας που το εφερε η κουβεντα βολτα λεω να παμε μμμ ναι σε ενα κλαμπ αφου θα φοραω και το φόρεμα και πριν πεις το οτιδήποτε κυριε πανουλη ξερω πως στο τελος θα δεχτείς οτι σου αρεσει η φλυαρία μου οποτε δεν θελω κανενα σχόλιο γι'αυτό"λεω με μια ανασα ξέροντας οτι αν και ειναι λιγο βαρετός αυτες τις μερες έχουμε έρθει λιγακι πιο κοντα.





"Καταρχην να σου συστηθώ ξανα με λένε Λουκ"λεει και γυρνάω και τον κοιταω.





"Τι θες εσυ εδω;"λεω νευριασμενη.





"Χαλαρωσε απλα ο Παναγιώτης εχει πολλες δουλειές και δεν μπορουσε να ερθει να σε παρει οποτε θα σε παω εγω"λεει αλλα σιγά μην του απαντήσω.Τωρα καταλαβαίνω ποσο ομορφα ειναι τα πεζοδρόμια γεματα κοσμο δεν τα ειχα προσέξει θα μετραω τους περαστικους που κρατανε σκύλους..αχα να ένας.......φτανουμε στην εταιρία τελικα το πρωί δεν ειναι και παρα πολλοι οι περαστικοί με σκύλους αφου ειδα μονο 9 αλλα τέλος πάντων.Κατευθύνομαι προς το γραφείο μου.Και ανοίγω τον υπολογιστή αφού μπω μεσα.





"Καλημέρα στην ομορφη υπάλληλο"λέει ο Παναγιώτης καθώς μπαίνει στο γραφείο μου.





"Καλημεραα"





"Συγνωμη που δεν ηρθα να σε παρω η Κυρια Γεωργία μου εβαλε να κανω κάποιες σύντομες δουλειές και καταλαβαίνεις"απολογείται.





"Ασε μην σκας σε καταλαβαίνω.." απανταω αμεσως "επίσης εχω ηδη ψαξει για καποιο σπιτι εδω κοντα και σύντομα πιστεύω να βρεθει ενα καλό"λεω και χαμογελάω.





"Ξερεις μιας και είμαστε φίλοι αν θελεις μεχρι που να βρεθεί σπιτι μπορεις να μείνεις στο δικό μου"μου προτείνει.





"Εμ οχι καλύτερα"





"Τελικά αυριο θα έρθεις ετσι;"





"Θα ερθω εννοείται εχω θεμα για το δειπνο μας,θα φερω ρομαντική μουσικη που διαλεξα εγω και επίσης κατι τελείως άσχετο μετα το δείπνο θελω να παμε και βολτα σε ενα κλαμπ αφου θα φοραω και το φόρεμα ήδη"





feelingsWhere stories live. Discover now