ISLAK KELEBEK

3.1K 404 161
                                    

ISLAK KELEBEK

Bir kalp kırıldıysa eğer; ne olursa olsun geri eski haline döndüremez, parçaları asla birleştiremezdiniz.

Güveniniz bir darbe aldı mı, yerle bir olmaz mıydı?

Göz kapaklarınız bir kez kalktığında gördüklerinizi unutabilir miydiniz?

Geçmişin, ne yaparsan yap yine de geçmeyen anılarını silebilir miydiniz hiç olmamış gibi, hiç yaşanmamış gibi?

Onun için atan yüreğinizden ona karşı besleyip büyüttüğünüz zerresi dahi kalmayacak kadar tüm duygularınızı söküp atabilir miydiniz?

Peki açılan, küf kokan yaralarınızı dikebilir miydiniz?

Unuttum dedin, gece başını yastığa koyduğunda yine de onu düşünmeden de edemedin değil mi?

Kandırma kendini, bak yine tekliyor yüreğin, kesilmedi mi nefesin?

Acıdı mı, burkuldu mu hayallerin?

Dinle bir ne diyor hislerin.

Bu kana bulanmış, bu acı kokulu aşkın katili sensin.

Gece kulübünde yine sahnede yer almıştı Hazal. Sandalyesinde hafifçe kımıldanıp omuzlarını dikleştirip biraz daha yaklaştı mikrofona. Dudakları aralandı, nefes alışverişi doldu herkesin kulağına ve sonra Cem Adrian'ın Küçük Adam şarkısını söylemeye başladı.

Haftada en az üç defa çıkardı sahneye ve her söylediği şarkının ardından alkış tufanı kopardı. Güzel sesi vardı onun. İnsanın yüreğine dokunuyordu âdeta. Dinleyicileri hüzün sararken o hüznün ta kendisiydi.

Kalbi acıyordu. Canı yanıyordu bu kızın. Öyle yaralı, öyle çaresiz, öyle kan ağlıyordu ki ruhu...

Bazen nefes almakta zorlanıyordu. Sanki boğazına sarılmış yüzlerce el vardı da nefessiz bırakıyordu onu. Öyle hissediyordu işte. Bir kalp sancısı sarmalamıştı. Kalbinin  odacıklarına saklanıp kapıyı kilitlemişti ve durmadan işkence çektiriyordu o sancılar Hazal'a. Sık sık yüreğindeydi eli, ansızın sızlardı.

Seneler geçse de onu bu denli hayattan koparan, depresyona kadar sürüklenmesine neden olan çocuğu yine de unutamamıştı.

Piyanistin son tuşa basmasıyla sessizlik delip geçtiğinde, kulübü ıslık, tezahürat ve alkış doldurmuştu.

Hazal'ın ayağa kalkıp selam vermesini izledi o da. Acı bir tebessümle kıvrılmıştı dudakları ve gözleri kızın güzelliğini gördüğünde boğazına oturan yumru yüzünden sertçe yutkundu. Belirgin adem elması o gecede bir aşağı bir yukarı çıkarken, loş mor bir ışıkla aydınlanan karanlığın yoğun olduğu barda, kızın merdivenlerden inerken gülüşünde ve kâküllerinde dolandı gözleri.

Gökyüzünde uçuşurken yarın öleceğinden habersiz, yarını istiyordu.

Fakat bugünün ona aşık olduğunu tahmin edemedi.

Yarına aşık kelebek; bugünün değerini hiç, bilemedi.

🌙🌙🌙

Sonbaharın ilk gecesine armağan. 🍂

23 Eylül 2017 |23.59 🌙

Cineremori

Tüm sosyal medya hesaplarım;
Cineremori


Tanıtım videosu multi mediada.

𝐈𝐒𝐋𝐀𝐊 𝐊𝐄𝐋𝐄𝐁𝐄𝐊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin