iyi okumalar
⏳
Red - Hold Me Now
*Nasıl bile bile kırdın yüreği mi? Yine de sen sevmesen de ben sevdim, seni. Bir kez daha soruyorum umutla. "Sahi, söylesene, hiç mi sevmedin beni?"*
3. BÖLÜM|"KARAGÜL"
"Sen nası-..."
Sorumun bitmesini beklemeden bana yutturup "Sana da günaydın,"diyerek devam ettirdi.
"Erez hangi okulda olduğumu nereden öğrendin?"diye sordum şaşkınlık içerisinde.
Yüzü ciddileşti ve sırtını geriye yaslayarak ellerini omuz genişliğinde masanın üzerine koydu. "Ben zaten burada okuyorum."
Gözlerim fal taşı gibi açıldı. "Hadi! Şaka yapıyorsun, ne zamandan beri?"dedim kollarımı masanın üzerinde bağdaşlayarak. Onu burada nasıl olur da hiç görmezdim?
"Dokuzdan beri buradayım, sadece çok fazla sınıftan çıkmıyorum. Görmemen normal."
Epey şaşırmıştım doğrusu. Biraz daha dikkatli baktım yüzüne. Dün de simanen hiç yabancı gelmemişti zaten.
Gülümseyerek"Güzel oldu,"dedim.
"Güzel,"dedi, güldü.
Emine Abla ne yapıyor diye baktım. Öğrencilere istediğini verirken durmadan konuşuyordu. Acaba yine kime kimin dedikodusunu yumurtluyordu cidden hiç merak etmiyordum. Hiç kimse umurumda değildi açıkçası."Ben de işte Emine Abla'yı bekliyorum,"dedim.
"Neden?"dedi düz bir tonda.
"Uğur'un telefonuna ulaşmam gerekiyor da."
"12/C'deki?"
"Evet, tanıyor musun onu?" dedim heyecanla. Belki de onda numarası vardı.
"Tanıyorum sadece, bir konuşmuşluğumuz yok. Ne yapacaksın ki onu?"
Seslice nefesimi verdim ve Emine Abla'ya ufak bir bakış attım. "Kuzey'in ölmediğini bildiğinden adım gibi eminim ve bana bunu nasıl söylemedi bunca zaman?" Siyah renkteki kalın ve harika görününen tek kaşını kaldırıp 'yani' gibisinden baktı.
"Hesap soracağım, sonra da Kuzey'in yerini."
Histerikçe güldü. Bir şeyleri sonradan fark etmiş gibi bakmıştı. "Kuzey mi?" Bana yaklaştı ve "O ölmedi mi?"diye sordu büyük bir şok içerisindeyken.
"Ölmemiş ve kahretsin ki bunu yeni öğreniyorum."
Sandalyesini büyük bir gürültüyle geriye itip kalktı. Kantindeki herkesin bakışları olduğumuz tarafa döndü. "Nerede o it?"
"Kimden bahsediyorsun?"dedim ben de ayağa kalkarak.
"Kuzey şerefsizi!"diye bağırdı.
Gözlerim doluyordu. Onun hakkında böyle konuşmasına izin vermeyecektim. "O şerefsiz değil, konuşmalarına dikkat et!"diye bağırdım ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈𝐒𝐋𝐀𝐊 𝐊𝐄𝐋𝐄𝐁𝐄𝐊
ChickLitGökyüzünde uçuşurken yarın öleceğinden habersiz yarını istiyordu. Fakat bugünün ona aşık olduğunu tahmin edemedi. Yarına aşık kelebek; bugünün değerini hiç bilemedi.