BÖLÜM 13| "BEYHUDE BİR GECE"

233 21 1
                                    

Röyksopp - I Had This Thing

Billie Eilish - She's Broken

Soner Avcu - Yalnızlıklar

*Ve şimdi iftira atıyorum birilerine, hiçbir zaman itiraf etmemek için kendime.*

13. BÖLÜM|"BEYHUDE BİR GECE"

Benim doğumum; ihtiras ve şehvetin bel kıvrımlarından, kürek kemiklerinden, boyunlardan sıcak bir esintinin aktığı, dudakların mührü illegali tanımayıp söktüğü, birbirlerinin söküğünü dikmek üzere varlığını tüm benlikleriyle ortaya koyulduğu o geceye borçlu.

Parmakların henüz gümüş alyansı görmediği, aşklarının belgelenmediği, doğumumla evlilik tarihinin olması gerektiğine inanılan farkın uyuşmadığı zamanlar, bir laneti peydahladı.
Sevgiden, arzudan yaratılmış günahın bedeli doğan o çocukla ödetiliyor gibiydi.

Akşamı gördüm.

Yılları bıraktım.

Bilincimi sorguladım sonra altını deştim.

Geçmişi süpürüp, şimdiki zamana yalan söyledim.

Uydurdum.

Şeytana uydum.

İnkâr ettim.

Akşamı seyrettim.

Ve şimdiyse iftira atıyorum.

Hiçbir zaman itiraf etmemek için.

Maskemi yüzüme çivileyip paramparça ettiğim aynayı unuttum, sildim hafızamdan kendimden kaçmak ümidiyle. Susması için zihnime çok dil döktüm, çok uyuşturdum, çok yalnız bıraktım ama o beynimden çekmedi pençelerini.

Uzatılan zehri içtim bile isteye.
Geri çevirseydim eğer büyük ihtimalle şu an nefes alamazdım.

Üşüyüp üşümediğimi anlamaya çalışmadan derin bir nefes aldım ve akşamı seyretmeye devam ettim.

İskeledeydim, kaçtığım düşüncelerin kolları, kucağı arasına sığınmak için buradayım. İroniye bir taraflarımla çatlayana dek kahkahalarla gülmek istedim. Ama gülmedim.

Saat 8.30 - 9 civarlarında mesaisine devam ederken kıyametimin koptuğu sabahın akşamını yaşıyorduk daha. Şehrin sesi olduğum yerden uzaktı, o sesin binde biri kadar etmeyen etrafta duyduğum insan seslerini Röyskopp'un I Had This Thing şarkısı gölgeliyordu. Tekrara almıştım bu gece bundan başkasını buyur etmeyecektim kulaklarıma.
Gözlerimi kapattım, kollarımı iki yana açıp seslice nefes alıp vermeye başladım. İki-üç kez tekrarladım. Kuzey'leyken tuttuğum nefeslerime saydım.

Saydım.

3, 2, 1, 0.

Sıfırın içine Kuzey'in beni öpmeye çalıştığı sahneyi boşalttım. Nefret kustum. Kirpiklerimi birbirine iyice bastırıyordum artık, öte yandan dudağımı kanatırcasına dişliyordum. Şiddetli bir rüzgar saçlarımı savuruyordu.

Evine gitmiştik ve biz gittiğimizde Uğurların orada olduğunu, evin baştan aşağı süslendiğini görmüştüm. Görmüştüm Happy Birthday pankartlarını. Happy Deathday diye düzeltmek istemiştim oysaki. Tuğçe ve Serpil de gelmişti yaklaşık yarım saat sonra ve ben yas tutarken ölüm günümde birileri şerefime tokuşturdu içkilerini.

𝐈𝐒𝐋𝐀𝐊 𝐊𝐄𝐋𝐄𝐁𝐄𝐊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin