Diari si Gumuk Part25

252 26 0
                                    

Aduh... punya sakit leher sy....mana sy ni.....galap butul ni tmpt ni mcm basah2 ja lantai ni..sy mcm duduk di kerusi tapi..eh..kanapa tangan sy kana ikat ni...aduhh...Talib...mana Talib..where is my lob.??

"Talib..where are you? Babe..am scared..".

"Huney..am here", lega ati sy dia menjawab tapi kanapa lemah butul suara dia tu??? Kanapa bah ni teda karan.

"Hellooooooooo!!! Anybody here"??!!!! sy teriak kuat2.

Plak. Terang trus tu tampat. Sy tingu si Talib.

"OMG!!! Babe, are you ok,???!!! Panuh darah bah baju dia. Sy kasi insir2 tu tu kerusi p dakat ma dia. Sy pakai kepala sy ja kasi guyang bahu dia. Dia tingu sy pelan2, omaigad....abis teruk bah muka dia mcm kna umban batu.  Punya la sy nangis tingu keadaan dia ni.

"Am fine, huney", odoi gimaaa dia mo kasi sinang ati sy. ko ingat sy bolou sudah ka ni Talib sy x nmpk muka ko mcm tu teruk?

Tiba2 kluar tu org yg pakai kot tadi, ada 3 org smua, dan mmg smua pun itam2. Negro kali ni o, dlm hati sy ckp. Basar2 lagi tu badan dorng, yg mcm bodyguard ja bah dan smua pakai spek mata itam. sudah la oitom pakai spek mata lagi, puii. Sedang sy meningu ja tu tiga2 lalaki, tiba2 kluar bapa si Talib. Haaaaaaaa???????

*&^#*$^^*&*@^*$^(@())$)__@!&*@*^%!#2%$!~~&( = not again.................................

Talib kasi dongak kepala dia.

"Let her go, father. She's innocent", kici sudah suara si Talib.

Bapa dia p dakat sy trus dia kasi tarik bah rambut sy pigi blakang.

"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!" sy teriak kuat2 sbb sakit bah tuu. Trus dia tampar sy smpi bedarah bh mulut sy.

"Father, NOOO!! Stop itt!!!!", adui abis kali tenaga si Talib tu teriak mo suruh bapa dia berenti.

"Biach! Because of you my son abandon his family! I will make you suffer now", banjingan butul ni org tua kutuk oj!!!! kalau sy talapas sy bilang, sy kasi gugu kapala ko di lantai!!!

"Dad, leave her, I will deal with her later", tiba2 sy dingar satu suara. Sy masih lagi dgn airmata sy tingu dari mana tu suara datang.

Palan2 dari tu kegelapan keluar satu kaki pakai tongkat, pas tu badan, dan jeng jeng jeng!!! Twin si Talib!! (Sy tau korng tau sudah bh sepa yg muncul ni)

"Hello again brother, you've made me like this," dia tersenyum sinis ma si Talib sambil jeling ma sy. "I believe this lovely girl is Fir", berdegup jantung sy bila dia p dkt sy.

"Mahmod, please, I beg you, let her go, she's nothing to do with this", si Talib macam teda tenaga sudah dia mo berckp.

"You said nothing to do....NOTHING!!.. Look at me Talib, LOOK AT ME!!!!!" Dia teriak ma si Talib. Sy tingu muka dia ok ja pun cuma timpang la. Notipu kali gakod dia tu.

"Am sorry for what I did Mahmod but am begging you, please leave her alone. Kill me if you want but leave her, please", mendayu2 suara si Talib. Sy butul2 sedih tingu dia o. Kluar airmata sy banyak tapi sy takut menangis yg ada suara.

Bapa dorng bersuara, ^{^^}*}+}={+]^]%]%]%[++]^}+#=}*% = OK BAIK 🤔🤔 sial sy x paham

Pas dia ckp trus dia jln kluar sama2 tu 3 org bodyguards.

Si Mahmod p jalan tmpt si Talib.

"I want you to suffer like how I suffered", dia ckp ma Talib pas tu dia berjalan p arah sy.

"Don't you dare touch her, Mahmod!" Terketar2 suara si Talib.

Si Mahmod tingu nokopio sy, dia x kasi poduli si Talib ckp2.  Trus dia bisik di telinga sy.

"I was survived because of you...and now that I am alive, I will make you mine", bagagar lutut sy dingar o dia ckp. Walaupun muka dia mcm Talib, dia punya cara mmg x identical langsung!

"Please, don't hurt me", sy bilang dlm sy punya nangis. Romou sy minturu lagi boh.

"I will never hurt my girl", yaaaaaaiiiiiiii sy x mau koooooo -- klu buli sy mo teriak dia o. Trus tiba2 dia p kiss bibir sy, sy x stuju!!!!! Trus sy gigit bahhh!!

Pang!! Sy Kana tampar! dakat tu kerusi tajatuh o. Bintang2 kecil sudah sy nmpk, sy harap sy pingsan tapi x pula jadi. Aaaaaarr!! Sy x tahan ni kesakitan oo. Dia p dakat sy lagi, sy ludah muka dia! Eeeeee! Sy maradang bhhhh dan kesakitan.

Pang!!! Satu kali lagi!!! Dalam hati sy ckp, pingsan la sy pingsan la tapi x pndai pingsan juga. Sialan butul.

Mahmod p dkt si Talib.

"Fir, my girl...if you don't do what I ask you to do, I will make Talib suffer a lot.

"F***k you!!! Go and die and rot in hell!!!! Sy jerit ma dia.

Tiba2 dia p tumbuk parut si Talib pas tu dia kasi plying kick bah twin dia. Odoiiiii dogo no Talibbbbbbb!!!!

"NOOOOO, STOP IT STOP IT!!!! I will do I will do!!!" Sy jerit ma si Mahmod, baru dia berenti sambil tersenyum.

"Babe, babe!!!!" Menderita sy tingu my lob sy.

Talib buka juga mata dia. Dia mo ckp something tapi x terkeluar suara dia.

"Babe!!!!! Please..don't die..don't leave me alone!!", huhuhuh sy nangis mcm budak kici bah.

"Mahmod, pls let her go....", si Talib akhirnya bersuara juga.

"I will..but I will make her "mine" first," dia tersenyum lagi tingu sy. "Remember..if you don't do what I ask you to do, Talib will suffer", sy angguk2 kepala sy. Dalam hati sy menyesal sy x kasi "harta" sy ma Talib. Buduuuuu ko Fir!!!

"Kiss me", dia bilang.. sy tingu dia dgn airmata kesian. Sy tingu Talib. "Do you want me to do more to him", siall punya jantannnnn!!!! Sy sumpah2 dalam hati sy. Tapi mau x mau sy terpaksa bikin juga. Sy tingu Talib my lob sebelum sy cium Mahmod.

"Am sorry babe...I love you", sy ckp ma Talib.

"Aaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!" Talib teriak2 sambil gain dia punya tenaga tapi x apa2 yg terjadi. Sy x pilihan lain.

Sy tingu muka si Mahmod, sy imagine my lob. Sy tutup mata sy pas tu pelan2 sy cium bibir dia. Sy talampau sedih butul time sy cium dia ni, sy kumpul smua memori sy ma si Talib, time kami gembira sama2, time kami beromen..i gave all in that kiss. Si Mahmod diam ja, dia x balas pun ciuman sy. Trus sy kasi lapas bibir sy.

"DO IT AGAIN", p****k**ma butul!!!!!!!! Terpaksa sy ulang lgi, nikali dia membalas. X kasar juga, mcm dia paham cara sy ni..twin's instinct kali.

"Stop it huney, stop it", si Talib bersuara lagi. Serak butul suara dia.

Si Mahmod masih cium sy lgi, tapi bukan itu ja niari. tiba2 dia kasi kuyak baju sy, dia putung bah tangah2, x tau mana dapat pisau lipat. Dia nmpk bukit sy yg basar tu trus dia p kasi masuk tangan dia dlm kutang sy sambil pisit2 guli sy. Masih lgi dia cium sy ni dgn bernapsu sudah. Sudah la tangan sy kana ikat, nenen sy d ramas2, RIMAS butul o!

"NOOOOOOOOOOOO, STOP IT MAHMOD, STOP ITTTTTT!!!!!!" Si Talib teriak bah. Si Mahmod x poduli, tambah lagi dia kasi panas si Talib. Dia kasi masuk jari dia dlm seluar sy sambil cuba mo kasi masuk jari dia dlm "harta" sy. Sy mimang gapit barabis sudah paha sy, sambil sy nangis2 minta kesian.

"Don't please, don't!!!!!!!!" Merayu2 lagi sy ma si Mahmod.

"I SAID STOP ITTTTT!!!!!!" Tiba2 si Talib berdiri, dia umban diri dia ma si Mahmod bah pakai tu kerusi, kana onsit bh tu jantan, patah bah kerusi yg si Talib duduk kna ikat. Sy pun ikut tabalik juga ma kerusi sy. Talapas ja ikatan tangan si Talib trus dia antam si Mahmod barabis. Susah gia Mahmod membalas tu sbb dia timpang kan. Sy meningu dorng migogol tapi dalam keadaan terbalik la. Mcm mana si Talib buli ada tenaga yg kuat, itu sy x tau. Tiba2?????!!!!

BENG! BENG!

Sy tergamam, mata sy x bergerak. Sepa yg menimbak ni??? Sy yg kna timbak ni???

Talib tingu sy, Mahmod tingu sy. Tiba2 Talib jatuh, darah dari perut dia kluar2 lagi mcm tu air paip.

"TALIBBBBBBBBBBBBBBB!!!!!!!!!!!!!!"

Kabur sudah penglihatan sy tapi masih sy nmpk bayang2 banyak orang, sy dingar tapak kaki berlari.., trus pandangan sy gelap balik...

Diari Si Gumuk (COMPLETED) Season 1 & 2Where stories live. Discover now