Diari si Gumuk Part21

230 27 0
                                    

"Huney, I need to go and see my parents now, they are in Mahmod's room", bilang my lob Talib (kenen hihihihi) . Sy angguk ja kepala sy.

"Babe, I will go back after the nurse check on me later", sy pesan dia sebelum dia jalan.

"I will send you home", dia bilang.. bunga popol lagi..🌸🌸

Sementara si Talib p jumpa kluarga dia, sy message ma Jane sy MC niari. Si Jane bilang ok ja tapi monitor sendiri kerja la sebab x cukup orang. Dia bilang si Juarez pun on emergency leave niari jadi tinggal si Jonaz ma si Boris ja di opis lepas kul 12pm. Bh, ya lah. Sy ingat nanti mo kol si Jonaz kalau dia buli tlg sy bikin sikit printing sbb d umah teda printer sy bah. Ada duit juga mo bili tapi sy poluki sikit bah ni. Pa bikin sy mo bili barang utk kegunaan opis o, tiau....

Kul 11am sudah. Lambat juga ni nurse ni o..janji tarang bulan butul. Dia bilang tadi gia tu satu jam kan! lebih sudah ni oh. Maradang sy tapi terpaksa juga sy tunggu sbb sy mo ambi MC gia. Sedang sy tunggu2 tu nurse, tiba2 si Talib datang. Purodus muka dia mcm x kna kasi eskrim. blakang dia ikut2 saturng lelaki berumur dlm 50-55 gitu. Garang muka dia. Tiba2 Tu lelaki jerit si Talib.

*%{^¥{*{+]¥]*%*]+=}€#£~*{+|£|+ p= x translation

Gaduh dlm bahasa Arab. Bah sy tau dorng gaduh sbb bertunjuk2 bah, muka si Talib pun merah padam sudah. X pernah sy nmpk dia mcm ni tau.

"Let's go huney. Nurse, can you take off the drip, I need her to be discharge now", keras suara si Talib. Sy takut x mo tingu tu org tua.

£**{*}*}+{+]^]%{¥}+}£ = apa daaaaaaaaaa....

"Fine!! I will never go back again, and I am no longer your son!" Si Talib jerit ma tu org tua. Oohhh.. bapa dia pula..

Tiba2 bapa si Talib p dakat sy trus dia p pusus tangan sy! Adoiiiiii! Sakit o asi!!!! Sy terjerit bh sana.

"Let me go!", mingkurakai sy mo minta lapas tangan.

"Let her go, father!", nah si Talib p tarik tangan sy dri cengkaman bapa dia. Aduii na sakit butul o. Putus laini tangan sy ni!

"You want to turn away from you family because of this fat ugly bitch, do you ever realised that?!!" Terkesima sy bapa dia panggil sy mcm tu. Nah, mo koromou sudah sy balik. Bugihad butul o sy ni.

"At least she's a real human, father. Not like you all, a family of beasts!!" Brani juga si Talib ni lawan bapa dia o. Dia tarik sy kluar dari tu hospital, kasi tinggal bapa dia yg masih lgi terkebil2 mato sbb kna pnggil binatang kan.

"Babe..", sy x brani mo ckp ma Talib. Kami naik teksi balik p umah sy. Dia ckp mlm baru dia balik p umah dia sbb dia bilang nanti family dia p mencari dia sana tu umah.

"I will need a temporary place to stay, huney", si Talib ckp ma sy. "Can I stay with you for the time being until I got my own place?", dia tnya ma sy.

"Of course babe, not a big deal", eeeeeiii best oooo!! X sy ingt lgi tangan sy yg kna pusus tadi.

"Let me look at your hand.. am so sorry that you have to hear that and I feel so ashamed with my father's behaviour.", doii gia.. dia p cium tangan sy yg merah tu. Mo koromou sudah dia tingu tangan sy. Gimaaa gia si Talib, sensitip juga o dia ni, bugihad mcm sy juga 🤣.

"It's fine, babe although it's so pain to swallow but it's the truth. Am fat and ugly.", adiii suara sy kunun minta dikesian bh. Padahal takut bf lari. Bh, ensem bogia tu lagipun x lagi org mo sama sy selain si Talib ni. Mmg la bh sy mo jaga dia bagus2. Nanti sy post gmbr dia ar.

"I did not see you that way, huney", dia bilang sambil genggam tapak tangan sy. Sepanjang perjalanan blik umah sy, kami x berckp udah. Si Talib melayan perasaan sedih dia kali tu sbb dia sudah ksi putus hubungan keluarga dia kan.

Sampai ja di bilik sy, si Talib minta towel mo mandi. Sy pass di tangan dia tapi tau2 dia ambi to towel satu kali ma tangan sy.

"Wanna take shower with me"?, bantaton juga ko ni Talib tapi sy pun mcm jadi g**tal**n juga..

"Probably in the next 5 months, sy bilang. Karas juga bah hati sy walaupun si rogon sy yg mintakom sini bahu kiri cucuk2 lagi kulit sy pki tu sarapang tiga dia. Kitai punya rogon.

"What's the difference?" X puas ati ni si Talib sy rejek pelawaan dia.

"Sy mo kasi kurus badan bah",.... huh???

Talib blur. 🐥🐥

Diari Si Gumuk (COMPLETED) Season 1 & 2Where stories live. Discover now