3

10.2K 327 60
                                    

A másnap jólt telt el. Tornaóra nem volt, aminek azért örvendtem is, mert a tegnapi incidens óta nem láttam Mr. Ricciardot. Fura érzés lett volna ma órán ott szaladgálni előtte.

Az ágyon feküdve épp az instagramot görgettem végig, amikor az jutott eszembe, hogy rá kellene keresni a tesitanárra. Nem hiszem, hogy van neki insta fiókja, de próba cseresznye. Az kedvezett nekem, hogy kevés Ricciardo nevű emberkét hozott elő. Mindegyiket végig pásztáztam, mígnem egy privát fiókost találtam. A profilképén úgy tűnt, hogy ő van de ebben nem voltam biztos. Laptopon is megnéztem, ott már bizonyossá vált, hiszen nagyobb volt a kép.

-Daniel Ricciardo - olvastam el a jól csengő nevet. A kurzorral a Követés gombon voltam és összeszorított szájprémmel agyaltam, hogy ráklikkeljek-e vagy sem. Betekintést akartam a magánéletébe, hiába, hogy nem tartozik rám. A vállamon ülő angyalka a nemet szajkózta, míg a kisördög az ellenkezőjét, én pedig nagyon jóban vagyok az utóbbi lénnyel. Gondolkodni sem volt időm és megnyomtam a bekövetés gombot.

-Mit tettem? - kerekedtek el a szemeim. Ilyenkor bánja az ember, de már mindegy. Ha visszavonnám akkor úgyis megkapja az értesítést, hogy bekövettem. Jól van Chloe, ügyes vagy és hozod a formádat! - dicsért meg a belső hangom gúnyosan.
Lecsuktam a laptopot és az ágyamban kötöttem ki, épp kezdtem lenyugodni, amikor a telefonom megszólalt. Sóhajtva nyúltam érte.

danielricciardo elfogadta kérésedet
danielricciardo követni kezdett téged

Azonnal a nevére mentem rá és őrületes szívdobogással néztem végig a képeit. Mindenhol mosolygott. Rengeteg országban járt, vicces videókat osztott meg, szelfiket, képeket tájról meg miegymásról. Mikor elegendő nyálamat elcsorgattam, vissza mentem a képek elejére és csak akkor vettem észre, hogy az egyiken, ahol a haverjaival rajta van... félmeztelen.

(remélem mindenki látta ezt a képet már 😍😍 #segítség)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(remélem mindenki látta ezt a képet már 😍😍 #segítség)

Még levegőt venni sem tudtam. Az a száz wattos mosoly, az a test! Ja és külön felhívnám a figyelmet azokra a kis csomagokra a hasán. Hány is van belőle? Hat? Nyolc? Tök mindegy...

-Neee! - kiáltottam fel, mivel valahogy kétszer ráklikkeltem a képre és megjelent a nagy piros szív - Nem, ez nem lehet igaz! - majdnem sírni kezdtem. Gyorsan vissza vontam a lájkot, de tudtam, hogy nekem már rég végem van, mint a botnak. Úgyis látni fogja, hogy mit műveltem.
Elvörösödtem és sírós fejjel néztem a telefonomat. Nem való nekem ilyen, el kellene tiltani a technikai dolgoktól!
Kiléptem az alkalmazásból és lezártam a telefont. Arcomat a párnámba csaptam párszor, míg el nem fogadtam helyzetemet.

Újból megszólalt a telefonom, már féltem megnézni a kijelzőt.

danielricciardo kedveli a bejegyzésedet

Mr. Ricciardo {Átírás alatt} Where stories live. Discover now