8

7.7K 279 29
                                    

Természetesen a vacsora után Ashton kitalálta, hogy mártózzunk bele a medencébe. Nekem aztán nem kellett kétszer mondani, legszívesebben letéptem volna Danielről a pólóját, bevizeztem volna a testét és úgy csodáltam volna. Állj le Chloe!

Azon kaptam magam, hogy a számat harapdálom, erre Daniel nem-et intett, hogy hagyjam abba.

Ördögien elvigyorodtam és elkezdtem lehámozni magamról a ruhadarabjaimat, hogy csak a fürdőruha legyen rajtam. Úgy csináltam, mint a filmekben, lassítva és szexisen. Legalábbis reméltem, hogy úgy nézett ki. A többiek elvoltak egymással. Láttam rajta, hogy szenved, hevesebben vette a levegőt. Nekem folyton mosoly volt az arcomon, élveztem, hogy kínlódik.

-Fejezd be! - tátogta nagyokat nyelve.

Ahogy levetkőztem, megigazítottam a melltartómat és a bugyimat. Erre Daniel vissza vágott és ő is vetkőzni kezdett. Mármint csak a pólóját vette le és kibújt a cipőjéből. Már alapból fürdőnadrág volt rajta.

Most ő mosolygott, én meg kissé tátott szájjal néztem. Megfordult a kocka.
Az a test. Elképesztő. Nincs szteroiddal felpumpálva, kitartó munka áll mögötte, tökéletes.

Kontyba kötöttem a hajamat és lassan bele mentem a vízbe, utána a többiek is velem tartottak. Az egyik sarokban élveztem a habfürdős részt, Daniel pedig a többiekkel beszélgetett a lépcsőnél. Folyton őt néztem, és amikor ezt észre vette, már nem igazán tudott koncentrálni a társaságra. Elkezdett közeledni felém, nekem pedig a szívem egyre erősebben vert.

-Nem félsz, hogy valamit kiszagolnak? - kérdeztem mosolyogva.

-Nem tudják, hogy ismerjük egymást. Csak ide jöttem beszélgetni, senkinek sem fog feltűnni - mormogta mellém állva. Testünk kissé összeért, engem pedig kirázott a hideg, hiába, hogy meleg volt a víz.

-Barbarának lehet szemet fog szúrni - nevettem fel a nő felé bökve. Ő próbált flörtölni Daniellel, amikor megérkeztünk.

-Barbara? - kacagni kezdett - Nem az esetem...

-Miért, ki az eseted?

Kissé elgondolkodott, direkt, hogy húzza az agyamat, de aztán megszólalt:

-Te.

Felém fordult és aranyosan elmosolyodott. Akkor most tudjam vissza fogni magam és nem rávetni a testem az övére?

Nem tudtam reagálni semmit. A víz alatt megéreztem a kezét, az enyémre kulcsolta és úgy álltunk egymás mellett szavak nélkül. Nem is volt szükséges beszélgetni, egyszerűen jó volt magam mellett tudni.

A többiek nem törődtek velünk, csak Barbara nézett rám néha úgy, mint aki legszívesebben megfullasztana, de egyáltalán nem érdekelt.

Eric aztán azzal állt elő, hogy kakasozzunk a vízben. Nem tudom miért hívta így, de találó volt. Daniel egyből engem választott. Lement a víz alá én meg a nyakába ültem majd felbukkant. Kezei erősen tartották a lábaimat, hogy majd le ne essek a játékban. Eric anyával, Barbara Ashtonnal és Flora pedig Patrickal volt. Jim mint néző szerepelt, mivel neki már nem jutott pár de állítása szerint nem is akart részt venni ebben.

Daniellel nagyon jó párost alkottunk, anyát simán lelöktük, Florával kicsit több ideig kakaskodtunk. Barbara nagyon agresszívan viselkedett, aminek oka volt, de végül őt is belelöktem a vízbe. Igen, merülj kurva!
Na jó, ez kicsit kemény volt, de jó volt látni, ahogy ellepi a víz.

-Legalább megúsztam szárazon - kacagtam összepacsizva Daniellel. Hát... én és az a nagy szám. Daniel egyből lemerült és vele együtt én is.

Mr. Ricciardo {Átírás alatt} Where stories live. Discover now