A part bulizós részéhez érve már teljesen bezsongtam. Rég voltam ilyen nagy kaliberű party-n, és sokkal jobb úgy szórakozni, ha nem otthon vagy egy csomó ismerős arc között.
-Hol kezdjük? - torpant meg a különböző zenét bömböltető sátrak és épületek előtt Daniel. Elgondolkodva néztem végig mindenen, végül elindultam oda, ahonnan a leginkább kihallatszott a techno zene.
Az emberek sokaságához érve megcsapott a tömény alkohol szag, ami miatt megjött a kedvem az iváshoz. A zene jólesően járt végig rajtam, kicsit bennebb furakodtunk a tömegben és táncolni kezdtünk. Daniel le sem vette rólam a szemét, folyton vigyorgott és megállás nélkül táncolt. Egy másodperc erejéig bevillant az otthoni táncolásunk, amit még az ismeretségünk elején ejtettünk. Soha nem gondoltam volna, hogy a tavaszi vakációban vele fogok bulizni a parton.Miután egy adagra valót táncikáltunk, szemeinkben benne volt a tartsunk-egy-ivó-szünetet tekintet, így egy pulthoz verekedtük magunkat.
-Mi a legerősebb koktélotok? - kiáltottam oda a bárosnak. Fogalmam sincs, hogy mit válaszolt, de rábólintottam és kértem kettőt. Daniel a fizetéssel megelőzött, amiért vetettem rá egy mérges pillantást, de lesz még alkalmam fizetni.
Figyelmesen néztem, amint a báros srác összeöntött valamiket egy jéggel teli nagy pohárba, végül bele helyezett egy-egy szívószálat és a kezünkbe nyomta.
Az egésznek egy kékes-lilás színe volt, ami a naplementét juttatta eszembe, a fél citrom karika pedig magát a Napot, érdekesnek találtam saját hasonlatomat, mire elvigyorodtam.-Mi ez? - kérdezte Daniel beleszagolva a pohárba.
-Fogalmam sincs, de állítólag erős - megrántottam a vállaimat azzal odébb sétáltunk.
Az első szippantásnál azt hittem, hogy ott helyben tüzet okádok, hiszen rohadt erős volt, de ugyanakkor nagyon finom is.
-Baszki, ez tuti Stroh - fintorodott el hirtelen Daniel - Az meg nyolcvan fokos...
-Nyolcvan? - hüledeztem.
-Plusz a többi ital alkohol tartalma, amiről nem tudunk semmit - arcán egy nagy vigyor jelent meg - Holnapra erős másnaposság várható kelet felől - hülyéskedett nevetve, mire vállon böktem kacagva.
Amint fogyott a koktél, az egyik jégben felfedeztem valamit. Maga a jégkocka is másabb színű volt, de ami elolvadt benne, abból még volt egy kis darabka.
-Nézd! - kivettem a pohárból és Daniel orra alá dugtam. Egy ideig furán nézett, hogy mit próbálok üzenni, de aztán észre vette. Nem tudta mi lehet, így nem szenteltünk nagyobb figyelmet neki és elszopogattam.
Fél óra után nagyon felpörögtem, nem tudtam, hogy mi ütött belém, de szerintem Daniel sem. Ő két koktél után is elég jó állapotban volt.
-Menjünk! - toporzékoltam a füléhez hajolva.
-Hová?
Választ nem adva megragadtam a kezét és elhagytuk a buli sátrat.
-Jól vagy? - kérdezte közelebbről is szemügyre véve engem.
-Kurvára! - nevettem fel a már halkabb zenére lépkedve. Nem tudtam abba hagyni a mozgást.
-Nem úgy nézel ki - aggódó arca nagyon idegesített.
-Nyugi már, csak felpörögtem - legyintve a távolba meredtem és már a következő helyszínt próbáltam kiszemelni.
Daniel az arcomat a tenyereibe fogta és mélyen a szemembe nézett.
-Ki vannak tágulva a puppiláid.
YOU ARE READING
Mr. Ricciardo {Átírás alatt}
AdventureMegint új tesitanár érkezik az Audrey Wood gimibe. A négy év alatt már ő az ötödik, viszont a mostani maradni fog. A csajok többsége oda van érte, ami érthető is. Mindenki a nyálát csorgatja a tanár után, viszont Chloe Morgan visszafogottabb és val...