Luku 15: Hahmo

48 8 0
                                    

Hahmo asteli lähemmäs ja pysähtyi parin metrin päähän. Ruma pellenaamio peitti hänen kasvojaan, mutta Jackson tiesi hänen olevan siinä. Hänen kädessään oli sorkkarauta, joka voisi helposti lävistää sydämen. Jostain tulvi sisään valoa, sillä yhtäkkiä kolmikko kykeni näkemään toisensa. Valo tuli ylhäältä, putkenmallisista ja tasaisin välein asetetuista lampuista, joiden olemassaolosta Jacksonilla ei ollut ollut tietoakaan.

"En tiennytkään, että sinulla on tuollainen naamio", Jackson yritti keventää jännittynyttä, lähes käsin kosketeltavaa ilmapiiriä, joka ympäröi heitä. "Nuo pellenaamiot ovat hyvin... loppuun kulutettu aihe." Jacksonin äänestä kuulsi hermostuneisuus, josta päätellen hän ei ollut osannut odottaa tulijaa.

Hahmo kohotti vasenta kättään ja riisui naamion. Se tipahti lattialle hänen jalkojensa juureen.

Jackson vetäisi voimakkaasti ilmaa sisäänsä, joka kuulosti tukahtuneelta henkäisyltä. Hänen otteensa BamBamin kurkulta irtosi, kun hän nousi seisomaan ja asettui jännittyneeseen haara-asentoon kahden muun välille silmät epäuskoa täynnä.

"Sinä... ei voi olla totta", Jackson kuiskasi. Hänen äänestään ei voinut päätellä oliko hän vihainen vai ilahtunut. Mutta kaiken kaikkiaan hän oli selvästi järkyttynyt.

Tulija ei ollut se, kenen hän oli sen olettaneen olleen.

"Minähän tapoin sinut. Sinun piti olla kuollut."

The Tunnel | got7Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang