~ VE O AN ~
Herkes birden sustu ve bizim şarkımız çalmaya başladı.
"Fatih ne oluyor? Niye herkes sustu?" dedim. Fatih hafif bir kahkaha attıktan sonra konuşmaya başladı.
"Hayatıma gireli belki aylar, yıllar olmadı. Sadece iki hafta oldu. Ama ben inanıyorum bizim aşkımız bitmeyecek. Biz birbirimize hep böyle baktığımız sürece son bulmayacak." Dedi ve sustu. Birden önümde diz çöktü ve kutuyu açarak içindeki yüzüğü gösterdi. Evet bu bir evlenme teklifiydi. Oldukça şaşkındım ve gözlerim dolmuştu. Devam etti fatih cümlelerine.
"Bu bizim birlikte geçirdiğimiz ilk doğum günü. Sana kapının önünde bir şey söylemiştim az önce hatırlıyorsun değil mi?"
"Hatırlıyorum." Dedim gülümseyerek.
"Bundan sonra her doğum gününde yanında olacağıma ve her anında o ellerini hiç bırakmayacağıma söz veriyorum. Her doğum gününde yanında olmamı ister misin? Sude Sarıhan Benimle evlenir misin?." Bir damla süzüldü gözlerimden. Herkes cevabımı bekliyordu.
"EVET. Evet seninle evlenirim Fatih AKSAY."
Ayağa kalkıp yüzüğü parmağıma taktı. Alnıma bir öpücük kondurarak sımsıkı sarıldık. Herkes çok duygulanmıştı. Alkışlar bir kaç dakika boyunca hiç susmamıştı. Pelin, Miray ve diğer arkadaşlarımız gelip teker teker tebrik ettiler.
Pelin "Benim en güzel çiftim her zaman yanınızdayım. Mutlu olacaksınız biliyorum."
"Teşekkür ederiz kızlar. Sude artık bana emanet. Ona çok iyi bakacağım merak etmeyin." Fatih'in bu sözü beni çok mutlu ediyordu. Onu çok seviyordum ve artık ciddi bir adım atmıştık. Annemle babam aramızda olanları biliyordu. Ve ikiside Fatih'i çok seviyordu. Zaten ailelerimiz birbirlerini tanıyorlardı. Ama evlenme teklifini duyunca neler olacak bilemiyorum bile. Bildiğim tek şey şuan çok mutluyum. Ama kendimi sabahki gördüğüm kâbusun etkisideymiş gibi hissediyorum. Olur olmadık yerde. Neyse bugün benim en mutlu olduğum gün, hayatımın en güzel günü. Sevdiğim adam, sevdiklerim yanımda. Hem doğum günüm, hem de az önce sevdiğim adamdan evlenme teklifi aldım. Bir genç kızın mutlu olması için yeterli bu kadar bence. Geleli bir saat olmuş daha. Gece 12'ye kadar vaktimiz var nasıl olsa. Fatih'le beraber gelen arkadaşlarımızın yanına sohbet etmeye gidiyoruz tek tek. Herkes çok mutlu. Sanki bugün herkes tüm üzüntülerini, sıkıntılarını kapıda bırakıp öyle girmişler içeri. En güzel gün bugün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜSME AŞKA
RomanceAynı günde hem geleceğe yeni bir adım atarken hem de o adımla yere çakıldım. Daha yürüyemiyorken ona koşmayı seçtim ben. Önümdeki yolları bilmeden gittim ona. Bilmiyordum beni neler bekleyeceğini. Öğrendiğimde yeniden nasıl düşeceğimi. "SÖZ VERİYOR...