____________
Ankara'da hava yazın olması gerektiği gibi sıcak ve nemsizdi. Zorlu ve yalnız geçirdiğim bir okul yılı daha üç hafta önce bitmişti. Üstelik bu sene aptal bir turnuva yüzünden üst sınıflardan tanıdığım biri ölmüştü...
Ben Bade. On beş yaşındayım, dört sene önce Muggle dünyasındaki okulum bitti ve çok yakın gördüğüm arkadaşlarımdan ayrılmak zorunda kaldım. Ortaokul hayatımın daha başlayamadan dört sene önce bitmesindeki neden, on bir yaşımda elime geçen bir mektuptu.
Annem ile babam ayrı ve annem İzmir'de yaşıyor, babam ise Ankara'da. On bir yaşımdan beri annem ile birlikte İzmir'de kalıyordum. Büyücülük okulu Hogwarts'a başladıktan sonra, tanıdıklarımı şüphelendirmemek için babamın yanına Ankara'ya gitmek zorunda kaldım.
İşte bu gidiş yaşama sevincimi de götürdü galiba. Ankara ve Hogwarts'ta işler pek yolunda gitmedi. Hogwarts'ta arkadaş edinsem bile bir yerim, bir parçam hep boşluk hissiyle dolup taşıyordu, yalnız hissediyordum. Arkadaş olmak istediğim üç kişi, hatta bir grup vardı aslında. Ama yapamıyordum, sonuçları ne olur kestiremiyordum. Hayattaki tek sevincim Muggle dünyasındaki arkadaşlarımla olan ortak gruplardaki mesajlaşmalarım olmuştu. Onlarla mesajlaştığımda sanki bütün yalnızlığım gidiyor gibi. Bunu sadece 3 ay boyunca yapabiliyordum çünkü Hogwarts'ta teknolojik aletler sapıtıyormuş, çok fazla sihir varmış.
Şimdi ise yürüyorum ve düşüncelere dalıyorum. Mutluyum çünkü artık temmuz ayı geldi. Artık dokuz ay boyunca hayalini kurduğum İzmir'e geri döneceğim. En azından deniz kokusu olacaktı ve güneşin daha yakıcılığını hissedecektim. Gözlerimi kapattım. Hayallere dalacakken çatırtı duydum. Hemen arkamı döndüm ve baykuş gördüm.
'Noluyor lan öğlen vakti?' diye düşünürken aklıma gelen mükemmel fikirle baykuşu ''hoşt'' diyerek kaçırmaya çalıştım. Ve gitmedi...
Yanıma yaklaştı elime bir mektup bıraktı. Tabii ki mektubu açmak yerine baykuşa ''hoşt kışt git lan'' demeye devam ettim. Açana kadar gitmeyecek galiba manyak.
Okuldan mı geldi acaba?
Sayın Miss Yılmaz,
Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda bu sene garip şeyler oluyor. Rita Skeeter'a göre, sahip olduğunuz bilgiler yüzünden tehlike altında olabilirmişsiniz. Bu yıl bildiğiniz üzere geçen sene olan bazı olaylardan dolayı okul, büyücülük dünyası ve siz fazlasıyla tehlikedesiniz.
Profesör Rubeus Hagrid birazdan olduğunuz yere gelecek ve mektupta yazılması gerekli olan şeyleri anlatacaktır.
Sevgilerimizle,
Minerva McGonagall
Müdür Yardımcısı
Birkaç kere besmele çektikten sonra aklıma manyak şeyler geldi.
Profesör McGonagall, Hogwarts kabul mektubu dışında öğrencilere bizzat mektup yazmazdı. Bir haltlar mı işledim acaba?
Tamam Hogwarts'ı pek sevmiyor olabilirdim ama muggle okullarından nefret ediyorum. Eğer okuldan atıldıysam bu psikolojimin iyice bozulması demek olur.
Onlardan daha çok şey bildiğimi sanıyorlar.
Tabii ya kitaplardan bahsediyorlar. Sonuçta onların kitapları okumaları yasak, özel büyülerle korunuyordu. Zaten varlığına da inanılmıyordu ama benim bildiğimi düşünüyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inside of Hogwarts | Harry Potter
FanfictionBade, dört yıldır Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda istemeden de olsa öğrenim gören bir genç kızdır. Karanlık Lord'un dönüşü ile kızın bütün arkadaşlarının hafızası silinir ve sil baştan Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda, herkesin kader...